Jump to content

Multiplayer Racemode probleem


Cmon1994

Recommended Posts

Hey,

Ik zat net GTA IV online te doen, en deed races..

Ik had zo'n beetje elke klasse gehad, dus ik dacht we proberen het nu met boten.

In het begin ging het goed, maar na 3 (ofzo) checkpoints begonnen er hier en daar soms ontploffende bommen te spawnen? :N

De volgende klasse was helicopters. Iedereen met een Annihilator, dit ging in het begin ook goed.

Wat ik 1 keer eerder heb gehad, gebeurde nu weer. Na wat checkpoints spawnden er (idioot veel btw) Tug's om mij heen..? :?:bonk:

Waardoor je om de 3 seconden dood gaat en het onmogelijk door te spelen is.

Dan begint mijn pc/gtaiv te haperen en word ik uit de multiplayer gezet omdat mijn pc dan te traag reageert.

We speelden bij beide races met ca. 10 spelers.

Is dit een bug, of ligt het aan mij? Kan iemand mij helpen..?

Link to comment
Delen op andere websites

Met boten is het altijd goed gegaan,

Maar met helicopters is dit de laatste tijd altijd zo.. Ik heb het geloof ik alleen de eerste paar keren zonder Tug's kunnen doen..

Wat is een tug?

Link to comment
Delen op andere websites

Met boten is het altijd goed gegaan,

Maar met helicopters is dit de laatste tijd altijd zo.. Ik heb het geloof ik alleen de eerste paar keren zonder Tug's kunnen doen..

Wat is een tug?

Als je dat op WikiGTA opzoekt zie je het wel, hier de link.

Link to comment
Delen op andere websites

Die tug's zijn waarschijnlijk gespawnd door een van je server genoten die cheats gebruikt. Die mensen hebben ook heel IV Multiplayer een beetje verknald met zulke dingen.

Bewerkt: door GunsNroses61
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom in de wereld van cheaters, hackers en modders.

Waarschijnlijk is er weer zo'n irritant gassie die weer eens leuk denkt te doen en 7500 tugs spawnt. Erg leuk allemaal.

Helaas is hier niets aan te doen. Het is dus geen fout op jouw PC of jouw GTA. Het is gewoon een modder die denkt dat hij leuk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Die tug's zijn waarschijnlijk gespawnd door een van je server genoten die cheats gebruikt. Die mensen hebben ook heel IV Multiplayer een beetje verknald met zulke dingen.

@Sprunk/GunsNroses61:

Mooi dat er niets mis is met mijn computer, had eigenlijk al zo'n idee, alleen wist niet precies hoe en wie het deed.

In free-mode multiplayer zie ik altijd zo'n gast die zijn Sultan RS heeft zitten vervormen..

Bedankt allemaal, deze mag closed ;)

Bewerkt: door Cmon1994
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...