.- Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 Bij de cheats van san andreas op gtagames staat er een cheat "verander karakter model" maar deze werkt niet bij mij? Weet iemand hoe dit komt?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 Bij de cheats van san andreas op gtagames staat er een cheat "verander karakter model" maar deze werkt niet bij mij?Weet iemand hoe dit komt?? Ik zou 't niet weten.... Maar ik heb soms ook dat sommige cheats het niet doen... Misschien staan ze er verkeerd op? :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_jordy_ Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 of misschien druk je niet goed op het knopje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 ja ik heb dat ook bij sommige cheats... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 Verander Character Model rechts, rechts, links, omhoog, L1, L2, links, omhoog, beneden, rechts, rechts kijk nu maar is als hy het doet :jorizsign: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 Verander Character Modelrechts, rechts, links, omhoog, L1, L2, links, omhoog, beneden, rechts, rechts kijk nu maar is als hy het doet :jorizsign: Doet het ook niet. :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 nej werkt nie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 De cheat werkt Gewoon niet! Bij iedereen niet... <_< Waarom Joriz die erbij heeft gezet weet ik niet? :wacko: (Er zijn nog cheat bij die niet werken...) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 hopen maar dat ie het op de PC wel doet... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 ja idd, hoop dat de pc versie wel iig ook verbeterd word in dat soort dingen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 ja idd, hoop dat de pc versie wel iig ook verbeterd word in dat soort dingen. Dit hoeft niet perse een Bug te zijn <_< Het kan ook zo zijn dat de cheat verkeerd vertelt is? of verkeerd op de sites staat? Op GTAgames.nl staat ook de Health-Cheat.. die doet 't bij mij dus ook niet.. ( en is volges mij dezelfde als in Vice City) Volges mij bestaat íe nie eens ofwel? :blink: Als ik 't fout heb heb ik straf verdient Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[PsYcHo] Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 Cheaten sucked.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 ,May 28 2005, 12:02 PM] Cheaten sucked.. hoezo cheats sucked soms is het best handig hoor <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Ja die cheat werkt niet eersy bij VC ook niet maar toen deed ik ander knopje ofzo mar toen werkte hij wel ik weet niet wat is. Maar in VC had ik ook problemen met die cheat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 ik speel best vaak met cheats... met Vice City ... ook ander karakter en weet ik veel wat maar in San Andreas lijkt het me net zo cool qua cheats... ( hiermee wil ik niet zeggen dat ik elke dag cheats wil gaan gebruiken hoor ) maar om is een ander karakter te zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts