SNIPER44 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Na lange tijd alleen maar textures te kunnen modden van auto's is er recent een mod uitgebracht waarbij de speler de gewenste auto 'upload' en deze dan bewerkt. vb: je upload een Uranus en je kan er een cabrio van maken. Just moments ago Oleg has released a first beta version of a WFT export filter for zmodeller, I have recently tested this and I can confirm it is in fact working, while there are minor bugs with lightning of the model, this shows people are still working on WFT exporting. This filter allows to export scene into .wft format. When you specify a file to export to, filter will search for a dummy node named exactly the same as a file. Thus, you can have several models assembly loaded in zmodeler, but only necessary branch will be exported. Note, if matching dummy node not found in scene, the whole scene will be exported. Thus, for example, if you have a root dummy node "chassis" and the rest under it, this will be exported correctly, even thought warning message appears. Game stability verification: Game crash (usually with SMPA60 Unrecoverable error) can appear after: - start the game (last saved game) - load another saved game - locate your vehicle ingame - destroy it. - move away and take another vehicle for a ride. It will take less than two minutes for a game to crash. Certain exported models might work fine and do not affect game stability. Steps above supplied for testing stability, but should not be considered as the only way of testing. link van het artikel een gemodde cabrio Uranus Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ja, leuk, ik wist het al, evenals Shadow-Link, die er nog wat aan had toegevoegd: Oleg heeft een beta versie van zijn wft (auto) export filter gereleased. Update nu je ZModeler voor dit export filter. Hij wil niet dat er al auto's uitgebracht worden, hoop dat er geluisterd wordt naar zijn wensen. Dus maken mag je ze wel, niet uitbrengen. Natuurlijk wel geweldig dat de modding in GTA IV nu zeer sterk op gang komt, en omdat Shadow-Link nu ondertussen ook lid is op ons forum, zitten we op elk puntje van een update Reageren
Mevin Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Ja, ondertussen zijn er al uitgebracht: Police comet PMP600 DUB Monster truck Batmobile Lamborghini Murci Delorean Mustang fastback Mercedes conversion Reageren
Remi-X Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Achja, het is ook eigen risico om ze te gebruiken. Als iemand schade krijgt, vind ik niet dat Zmodeler daar verantwoordelijk voor is. Het is immers je eigen keus om mods te installeren, niet? Reageren
.Senne Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Mag ondertussen wel, en er zijn er al een aantal mooie uitgegeven. Overigens maakt het je game compleet niet instabiel, en ziet er wel prachtig uit. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 ziet er zeker goed uit maar jammergenoeg weet ik niet hoe ik moet modden en die tuts helpen niks :$ Reageren
.Senne Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 ziet er zeker goed uit maar jammergenoeg weet ik niet hoe ik moet modden en die tuts helpen niks :$ Heb je aan mijn tut ook niets? :$ http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=99862 Want zo moeilijk is 't helemaal niet, werkt hetzelfde als GTA San Andreas.. Reageren
Mevin Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Alle uitgebrachte Car mods kan je Hier vinden Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Alle uitgebrachte Car mods kan je Hier vinden weet jij soms of dat er al bike mods zijn? Reageren
metroidprime9 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Ja, ondertussen zijn er al uitgebracht:Police comet PMP600 DUB Monster truck Batmobile Lamborghini Murci Delorean Mustang fastback Mercedes conversion waar heb jij dan de lambo, batmobile en de delorean gevonden? 0.0 Reageren
.Senne Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Die Batmobile is niet gereleased, die lambo was slechts een test en aan die delorean is OwenWilson nog aan 't werken op GTAForums.com. Reageren
metroidprime9 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 oke, bedankt , ik ben trouwens een abonee op youtube van jou Reageren
.Senne Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 oke, bedankt , ik ben trouwens een abonee op youtube van jou No problem. Echt? Lawl, had ik even niet door. Reageren
metroidprime9 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 dat komt omdat ik op youtube anders heet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.