Jump to content

the warriors .game.!!!!!!!!!!

Recommended Posts

Geplaatst:

R* is met een nieuwe game bezig

dit is het artikel.

altijd stiekem gedroomd dat je bij een jeugdbende hoorde en door de straten van new york slenterde? Rockstar geeft je binnenkort de kans, met the warriors voor de ps2. deze game is een prequel van de inmiddels vijfentwintig jaar oude filmklassieker met dezelfde naam. de levels in de game zijn qua grootte ongeveer vergelijkbaar met gta en over het algemeen vrij donker. de ontwikkelaar zegt vooral geïnspireert te zijn door games als streets of rage en double dragon. the warriors zal dan ook vooral actie gericht zijn, maar daarbij wel trouw te blijven aan de sfeer van de film. tijdens de komende E3 zal R* meer bekendmaken over deze titel

bron: maandblad: gamepro juni

ik heb er niks over gehoort jullie wel?

• 10 maanden later...
Geplaatst:

De warriors is al lang uit hoor :puh: .maar wat geeft het het is een goeie game.

>>> Door GTA-Sheep: Ik geloof dat ik nu inmiddels al 4 keer gevraagd heb om géén oude topics te bumpen. Je krijgt nu echt een waarschuwing<<<

Geplaatst: (bewerkt)
De warriors is al lang uit hoor :puh: .maar wat geeft het het is een goeie game.

Je quote nu wel een bericht van 11 Apr 2006, 08:31:23, dat is dus bijna een jaar geleden en toen was het spel nog niet uit. :puh:

Ikzelf vind het spel niet o'n succes maar dat soort spellen liggen me zoiezo niet echt. :N

Edit: Voor meer info kan je naar » deze « topic of naar de site van »Rockstar Games«. :slotje::engel:

Bewerkt: door Jowx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...