Jump to content

Saints row 2 probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb in Saints Row 2 alle gang missies gedaan en ben nu bezig met de Ultor missies.

Ik heb als laatst gedaan:'Salting the earth...Again.' En nu krijg ik geen missies meer.

Ik heb dus al alle gang missies gehaald en ik bezit 44 van de 45 hoods. Dus weet iemand waarom ik geen missies meer krijg en hoe ik dit probleem oplos? Alvast bedankt. :)

Mvg,

PlonsDeKikker.

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo,

Ik heb in Saints Row 2 alle gang missies gedaan en ben nu bezig met de Ultor missies.

Ik heb als laatst gedaan:'Salting the earth...Again.' En nu krijg ik geen missies meer.

Ik heb dus al alle gang missies gehaald en ik bezit 44 van de 45 hoods. Dus weet iemand waarom ik geen missies meer krijg en hoe ik dit probleem oplos? Alvast bedankt. :)

Mvg,

PlonsDeKikker.

Bij het shopping center moet je een stronghold gaan doen daarna krijg je terug een missie. ;)

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:
Hallo,

Mvg,

PlonsDeKikker.

Bij het shopping center moet je een stronghold gaan doen daarna krijg je terug een missie. ;)

Heel erg bedankt voor je antwoord! :) Ik was zo gefocusd te kijken op de map naar missies dat ik de strongholds ben vergeten na te kijken. :7 Nu kan ik eindelijk die aap uit dat gebouw gaan gooien. :D

Nogmaals,heel erg bedankt! :tu:

Mvg,

PlonsDeKikker. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Nu heb ik nog een vraagje. :puh:

Wanneer kun je die extra missie doen? Alvast bedankt. :)

Edit: Sorry voor dubbelpost. :engel:

Bewerkt: door PlonsDeKikker
Geplaatst:

Nadat je de storyline uit hebt. :Y

En Dane Vogel hebt vermoord.[/font]

Op youtube filmpjes is dat goed uitgelegt. :Y

Geplaatst:

Nadat je de storyline uit hebt. :Y

En Dane Vogel hebt vermoord.[/font]

Op youtube filmpjes is dat goed uitgelegt. :Y

GODVERDOMME WAT EEN ACHTERLIJKE MONGOOL BEN IK.[/font] Ik herriner me nu alles weer hoe het zat met die laatste missies. :7 Ik dacht:'Fuck[/font],ik heb de storyline uit maar ik krijg die missie niet.' Maar nu herriner ik me alles weer hoe het zat met die extra missie. :7 Sorry voor de overlast. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...