Puma Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) DOWNLOAD Gtagarage.com pagina, voor als download op mijn site offline is Met dank aan MFCL voor de animaties! _0_ Have fun ! Teaservideo komt ook nog binnenkort. Video van de non-fixed versie: Bewerkt: 15 september 2009 door Puma Reageren
MFCL Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Hehe nice Ik ben bezig met een snowboard mod Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ziet er goed uit!! Als ie klaar is zet je hem dan als download? Reageren
Timske Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ziet er mooi uit, toen je screen stuurde dacht ik dat de onderkant iets anders was :$ KUTGW Reageren
Venzio Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Zweeft dat ding, of lijkt dat maar? Reageren
Bayside Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 <3 Weer een mooie mod Puma. Even een vraagje, wat vervangt ie? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Is dat niet de hoverboard uit ''Back to the Future''? >Klik< Voor de rest ziet ie er goed uit, veel succes! Grtz RD Reageren
David22 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Is dat niet de hoverboard uit ''Back to the Future''?>Klik< Voor de rest ziet ie er goed uit, veel succes! Grtz RD Hehe, inderdaad . Die mod bestaat al wel voor Vice City, alleen zuigen die animaties Puma, wil je alsjeblieft ook een hoverboard maken met de Back to the Future-texture? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Bwehehe, leuke mod Puma. Maar kan hij ook gewoon naar voren schieten? Reageren
Puma Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Update: Reflectie gefixed; CJ staat nu perfect op het hoverboard; Custom colission en schaduw model; Geoptimaliseerde handling, perfect en toepasselijk voor hoverboard; Nieuwe carcol-kleuren toegevoegd en nieuwe kleurcombinaties. Reageren
David22 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Héél vet Puma! Ziet er leuk uit, deze ga ik ook downloaden als 'ie uit is! Zeg, heb je misschien van die bovenste screen nog een screen in wat hogere kwaliteit, ik vind die namelijk echt heel vet. En how about the Back to the Future skin?[/font] Reageren
Bayside Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Ziet er steeds beter uit Puma Paar vraagjes: -Wat vervangt hij? -Word er iets ander dan de skin en animaties aangepast? -Zal hij goed werken in SAMP :$ -Wanneer komt hij ongeveer uit? Reageren
Timske Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 (bewerkt) Ziet er steeds beter uit Puma Paar vraagjes: -Wat vervangt hij? De Fagio En het werkt goed in SA:MP ja tuurlijk Bewerkt: 4 juli 2009 door Timske Reageren
Puma Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik ben nog steeds bezig met deze mod, heb er nu nieuwe geluiden voor gemaakt (zelf gemaakt met Audacity, dus niet gemixt ofzo). Ik kan hier geen screenshots van posten, maar wel een .rar uploaden met de geluiden. Klik hier om deze .rar te downloaden. Wat vinden jullie van de geluiden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.