Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik ben nog steeds bezig met deze mod, heb er nu nieuwe geluiden voor gemaakt (zelf gemaakt met Audacity, dus niet gemixt ofzo). Ik kan hier geen screenshots van posten, maar wel een .rar uploaden met de geluiden. Klik hier om deze .rar te downloaden. Wat vinden jullie van de geluiden?

Mwa, de geluiden zijn zeker niet slecht, maar mij iets te "buitenaards". Ik vind dat de geluiden een beetje een kruising moeten zijn tussen een "Whoo" en een zoom, zoals in Back to the Future. Zie ook deze video.

• Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

20

• Bayside

13

• Timske

7

• willlie

5

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind dat futuristische wel vet :Y Hoop dat het zo blijft.

Zeg, verdomme Puma, neem ik me net voor om geen mods meer te installeren, kom jij weer met je übermod :-(

@Puma's antwoord, oké. Kan niet wachten tot de release :eten:

Bewerkt: door Bayside
Geplaatst:

Dan installeer je toch alleen deze :eten: ?

@ David: Ik had al moeite genoeg met de geluiden een beetje zoemerig en pulserend te krijgen, waarbij ze ook nog herhaald zouden moeten kunnen worden zonder dat die herhaling hoorbaar is... Ik vind ze wel goed zo :).

Teaservideo, betere video komt binnenkort. Ik kon het gewoon niet laten even een videootje te uppen:

Geplaatst:

Denk ergens volgende week.. 17 juni ga ik op vakantie dus voor die tijd in ieder geval :). Voor 17 juli wil ik ook nog het eiland releasen, waarvan screens staan in het "Show jouw models"-topic, de Mariner en misschien nog een paar andere dingen.

Je bedoelt Condaire Islands?

Beetje offtopic misschien, maar waarom maak je niet eerst wat af voordat je aan wat nieuws begint? :$

Maar iig, übermod _O_

Geplaatst:

Okay, ik neem terug wat ik zei over die geluiden.. Ingame klinken ze super! Erg mooie mod Puma, deze komt zeker naast de speederbike :eten:

Geplaatst:
Je bedoelt Condaire Islands?

Beetje offtopic misschien, maar waarom maak je niet eerst wat af voordat je aan wat nieuws begint? :$

Nee, ik bedoel niet Condaire Islands. Da's de TC waar ik aan meewerk. Enneh, waarom ik steeds aan iets nieuws begin? Omdat ik vaak tijdens het maken van een mod mijn interesse erin verlies, maar als ik er later achter kom dat het jammer is dat ik die mod niet heb afgemaakt, voltooi ik 'm vaak alsnog en release ik 'm.

Geplaatst:

Kun je video maken van het geluid? Het is verandert ofniet? :puh:

Verder KUTGW, ziet er echt mega vet uit ;):tu:

Geplaatst:

Kan je al iets duidelijker zijn over de release date? :$

Niet mijn bedoeling om te zeuren hoor (ondanks dat ik het wel doe :$), maar als deze eenmaal uit is is dit echt het enige waar ik op ga rijden ofzo _O_

Geplaatst:

Ik moet wachten totdat Niels (MFCL) de animaties af heeft, dan nog een paar kleine dingen aanpassen en ik wil kijken of ik paintjobs kan toevoegen.

Puma, wanneer komt ie nou uit? :-(

Ik probeer niet te zeuren (al doe ik het wel, epic fail) maar ik kan echt niet wachten op deze mod :eten:

@Hieronder: Beh, schiet op :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...