David22 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik ben nog steeds bezig met deze mod, heb er nu nieuwe geluiden voor gemaakt (zelf gemaakt met Audacity, dus niet gemixt ofzo). Ik kan hier geen screenshots van posten, maar wel een .rar uploaden met de geluiden. Klik hier om deze .rar te downloaden. Wat vinden jullie van de geluiden? Mwa, de geluiden zijn zeker niet slecht, maar mij iets te "buitenaards". Ik vind dat de geluiden een beetje een kruising moeten zijn tussen een "Whoo" en een zoom, zoals in Back to the Future. Zie ook deze video. Reageren
Bayside Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Ik vind dat futuristische wel vet Hoop dat het zo blijft. Zeg, verdomme Puma, neem ik me net voor om geen mods meer te installeren, kom jij weer met je übermod @Puma's antwoord, oké. Kan niet wachten tot de release Bewerkt: 6 juli 2009 door Bayside Reageren
Puma Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Dan installeer je toch alleen deze ? @ David: Ik had al moeite genoeg met de geluiden een beetje zoemerig en pulserend te krijgen, waarbij ze ook nog herhaald zouden moeten kunnen worden zonder dat die herhaling hoorbaar is... Ik vind ze wel goed zo . Teaservideo, betere video komt binnenkort. Ik kon het gewoon niet laten even een videootje te uppen: Reageren
Bayside Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Puma Awesome Toch maar weer modden dan Wanneer komt ie ongeveer uit? :$ Reageren
Puma Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Denk ergens volgende week.. 17 juni ga ik op vakantie dus voor die tijd in ieder geval . Voor 17 juli wil ik ook nog het eiland releasen, waarvan screens staan in het "Show jouw models"-topic, de Mariner en misschien nog een paar andere dingen. Reageren
Bayside Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 (bewerkt) Je bedoelt Condaire Islands? Beetje offtopic misschien, maar waarom maak je niet eerst wat af voordat je aan wat nieuws begint? :$ Maar iig, übermod Bewerkt: 6 juli 2009 door Bayside Reageren
David22 Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Okay, ik neem terug wat ik zei over die geluiden.. Ingame klinken ze super! Erg mooie mod Puma, deze komt zeker naast de speederbike Reageren
Puma Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Je bedoelt Condaire Islands?Beetje offtopic misschien, maar waarom maak je niet eerst wat af voordat je aan wat nieuws begint? :$ Nee, ik bedoel niet Condaire Islands. Da's de TC waar ik aan meewerk. Enneh, waarom ik steeds aan iets nieuws begin? Omdat ik vaak tijdens het maken van een mod mijn interesse erin verlies, maar als ik er later achter kom dat het jammer is dat ik die mod niet heb afgemaakt, voltooi ik 'm vaak alsnog en release ik 'm. Reageren
Beagle Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Leuk geluid Puma, maar misschien is het ook een idee om te experimenteren met de geluiden van de Ghost uit Halo 1 Reageren
Bayside Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Denk dat dat meer iets zou zijn voor de Speederbike Reageren
Timske Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Kun je video maken van het geluid? Het is verandert ofniet? Verder KUTGW, ziet er echt mega vet uit Reageren
Bayside Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Kan je al iets duidelijker zijn over de release date? :$ Niet mijn bedoeling om te zeuren hoor (ondanks dat ik het wel doe :$), maar als deze eenmaal uit is is dit echt het enige waar ik op ga rijden ofzo Reageren
Puma Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Ik moet wachten totdat Niels (MFCL) de animaties af heeft, dan nog een paar kleine dingen aanpassen en ik wil kijken of ik paintjobs kan toevoegen. Reageren
Bayside Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Puma, wanneer komt ie nou uit? Ik probeer niet te zeuren (al doe ik het wel, epic fail) maar ik kan echt niet wachten op deze mod @Hieronder: Beh, schiet op Bewerkt: 9 juli 2009 door Bayside Reageren
MFCL Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Ik moet nog de animaties afmaken @ Hierboven: O_O Bewerkt: 9 juli 2009 door MFCL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.