Ottoman 47 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Flikker je van het hoverboard af, als je er tegen aan stoot? EDIT: Joehoeee pagina 3! Bewerkt: 11 juli 2009 door Ottoman 47 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Als je het filmpje tot op het einde ziet denk ik toch dat hij er af valt . Reageren
Puma Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Pet af, release vandaag of morgen, afhankelijk van MFCL, wanneer 'ie de animaties af heeft.. Reageren
Timske Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Leuk petje En die animatie, goei werk heeft tijd nodig Reageren
Puma Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Niels/MFCL: Als je dit leest: Je bent niet op MSN en ik kan je dus ook niet spreken zo. Ik wil de mod vandaag releasen, dus ga je de animatie nog af maken of heb je 'm al af? Zo ja, kun je 'm dan sturen? Dutchy gaat een klein scriptje maken waarmee je met een sneltoets een hoverboard onder je reet kunt spawnen en dat zorgt dat je met een toets kunt springen, zoals bij de BMX. Het wachten is op Dutchy en op MFCL, totdat ik 'm kan releasen . Reageren
Timske Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Niels/MFCL: Als je dit leest: Je bent niet op MSN en ik kan je dus ook niet spreken zo. Ik wil de mod vandaag releasen, dus ga je de animatie nog af maken of heb je 'm al af? Zo ja, kun je 'm dan sturen? Dutchy gaat een klein scriptje maken waarmee je met een sneltoets een hoverboard onder je reet kunt spawnen en dat zorgt dat je met een toets kunt springen, zoals bij de BMX. Het wachten is op Dutchy en op MFCL, totdat ik 'm kan releasen . Dutchy maakt er wel iets moois van denk ik, zelfde geldt voor Niels Reageren
Bayside Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 MFCL is de hele dag nog niet op GTAF geweest, hopelijk komt 'ie vandaag nog wel Reageren
Timske Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 MFCL is de hele dag nog niet op GTAF geweest, hopelijk komt 'ie vandaag nog wel Er komt geen release vandaag. Reageren
Bayside Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) Figures. Puma, je hebt toch al een animatie (@ je filmpje). Kan je niet alvast een versie met de ... (wat er dan ook mis mee is ) animatie, zodat we toch alvast kunnen Hoverboarden? Bewerkt: 16 juli 2009 door Bayside Reageren
Timske Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Figures. Puma, je hebt toch al een animatie (@ je filmpje). Kan je niet alvast een versie met de ... (wat er dan ook mis mee is ) animatie, zodat we toch alvast kunnen Hoverboarden? Puma komt vandaag niet meer online denk ik. Dus hier posten is eigenlijk zinloos Reageren
Puma Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Ik ga deze mod niet releasen als deze nog niet af is. De animatie is niet af en het script doet raar. De bedoeling was, dat je met Ctrl+H een hoverboard onder je reet kunt spawnen. Dat werkt ook, maar op een of andere manier heeft de hoverboard die je op die manier spawnt de originele handling van de Faggio en niet mijn nieuwe, die speciaal voor het hoverboard is. Reageren
Bayside Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 (bewerkt) Bump. Zit hier nog progress in? :$ Bewerkt: 26 augustus 2009 door Bayside Reageren
KJF Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Ik hoop het, wil hem graag uitproberen Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Denk het niet, al een maand geleden. Laat de oude topics liever rusten... Reageren
Bayside Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2009 Als jij had gelezen dan had je gezien dat Puma een paar weken op vakantie is geweest, dan is het dus niet zo vreemd dat het inactief is geweest hier. Wat dus weer niet wilt zeggen dat er niks meer aan gedaan word. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.