Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Flikker je van het hoverboard af, als je er tegen aan stoot? :7

EDIT: Joehoeee pagina 3!

Bewerkt: door Ottoman 47
  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

20

• Bayside

13

• Timske

7

• willlie

5

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Niels/MFCL: Als je dit leest: Je bent niet op MSN en ik kan je dus ook niet spreken zo. Ik wil de mod vandaag releasen, dus ga je de animatie nog af maken of heb je 'm al af? Zo ja, kun je 'm dan sturen?

Dutchy gaat een klein scriptje maken waarmee je met een sneltoets een hoverboard onder je reet kunt spawnen en dat zorgt dat je met een toets kunt springen, zoals bij de BMX.

Het wachten is op Dutchy en op MFCL, totdat ik 'm kan releasen ^_^ .

Geplaatst:
Niels/MFCL: Als je dit leest: Je bent niet op MSN en ik kan je dus ook niet spreken zo. Ik wil de mod vandaag releasen, dus ga je de animatie nog af maken of heb je 'm al af? Zo ja, kun je 'm dan sturen?

Dutchy gaat een klein scriptje maken waarmee je met een sneltoets een hoverboard onder je reet kunt spawnen en dat zorgt dat je met een toets kunt springen, zoals bij de BMX.

Het wachten is op Dutchy en op MFCL, totdat ik 'm kan releasen ^_^ .

Dutchy maakt er wel iets moois van denk ik, zelfde geldt voor Niels :puh:

Geplaatst:
MFCL is de hele dag nog niet op GTAF geweest, hopelijk komt 'ie vandaag nog wel :-(

Er komt geen release vandaag. :N

Geplaatst: (bewerkt)

Figures. :-(

Puma, je hebt toch al een animatie (@ je filmpje). Kan je niet alvast een versie met de ... (wat er dan ook mis mee is :7 ) animatie, zodat we toch alvast kunnen Hoverboarden? 8)

Bewerkt: door Bayside
Geplaatst:
Figures. :-(

Puma, je hebt toch al een animatie (@ je filmpje). Kan je niet alvast een versie met de ... (wat er dan ook mis mee is :7 ) animatie, zodat we toch alvast kunnen Hoverboarden? 8)

Puma komt vandaag niet meer online denk ik. Dus hier posten is eigenlijk zinloos ;)

Geplaatst:

Ik ga deze mod niet releasen als deze nog niet af is. De animatie is niet af en het script doet raar. De bedoeling was, dat je met Ctrl+H een hoverboard onder je reet kunt spawnen. Dat werkt ook, maar op een of andere manier heeft de hoverboard die je op die manier spawnt de originele handling van de Faggio en niet mijn nieuwe, die speciaal voor het hoverboard is.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Als jij had gelezen dan had je gezien dat Puma een paar weken op vakantie is geweest, dan is het dus niet zo vreemd dat het inactief is geweest hier. Wat dus weer niet wilt zeggen dat er niks meer aan gedaan word. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...