Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Schiet op :)

Daar luister ik al helemaal niet naar.

Ik release geen mod die niet goed werkt. Klaar, punt uit. Zeuren over wanneer'ie nu released heeft geen zin.

Inderdaad Puma, maar ik kan het ook wel begrijpen van anderen dat ze graag een gereleasede mod willen zien. Misschien is het handig om nu alvast een beetje af te werken en vervolgens een versie 0.1, 0.5 of versie 1.0 te releasen? Dan kan je altijd nog een Versie 1.1 of versie 2.0 releasen met bug fixes en mogelijke toevoegingen. :)

• Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Puma

20

• Bayside

13

• Timske

7

• willlie

5

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Vet koewl!!!! Ga gelijk downloaden.

Eeuh...

Readme:

Push "F2" and search for "faggio.txd"

Replace that file with the "faggio.dff" found

in the "hoverboard_puma" mod folder.

Moet die .dff niet .txd zijn ^_^

Nog een fout, denk ik :)

Open "Bank_113".

Replace "Bank_113\sound_001.WAV" with the "acceleration_positive.WAV"

found in the "hoverboard_puma" folder.

Replace "Bank_113\sound_002.WAV" with the "full_speed.WAV"

Replace "Bank_113\sound_002.WAV" with the "acceleration_negative.WAV"

Het heeft niet veel zin om die 2 keer te 'replacen' :) Die derde moet zeker 003 zijn?

HIJ WIL!!!

Bewerkt: door _Night-Men_

De volgende keer kun je dat ook gewoon in het topic posten. Dat voorkomt namelijk dat meerdere mensen dezelfde dingen gaan melden :D . Bedankt in ieder geval, de download is gefixed (voor zover jij daar opmerkingen over had) en opnieuw geupload op m'n site en op Gtagarage.com. Nog meer bugreports zijn altijd welkom :*D .

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Ik heb met Saat: bank 112 en dan 002 vervangen door standing still zoals je vermelde, maar hij doet het niet goed. De eerste seconde werkt het den dat ruis het een seconde en dat herhaalt zich, hoe kan ik dat verhelpen?

Geplaatst:

Leuke mod, er zijn alleen wat bugs:

1. Als je eraf valt, hangt het board in de grond, als je er dan opstaat nog steeds, je kan het ook niet stoppen ofzo :7

2. Als je er opstapt staat hij een fractie van een seconde als op een gewone scooter :Y

1. Als je eraf valt, hangt het board in de grond, als je er dan opstaat nog steeds, je kan het ook niet stoppen ofzo :7

Hier had ik ook last van :)

O ja, Puma,

De volgende keer kun je dat ook gewoon in het topic posten. Dat voorkomt namelijk dat meerdere mensen dezelfde dingen gaan melden . Bedankt in ieder geval, de download is gefixed (voor zover jij daar opmerkingen over had) en opnieuw geupload op m'n site en op Gtagarage.com. Nog meer bugreports zijn altijd welkom .

Wat heb je precies veranderd?

Bewerkt: door _Night-Men_
Geplaatst:
Leuke mod, er zijn alleen wat bugs:

gewoon proberen erop te gaan staan af en toe dan kan je gewoon weer verder

Geplaatst:

Het geluid kan ik niet fixen. Ik weet niet waardoor het komt, maar het ligt in ieder geval niet aan de geluiden. Ik denk dat SAAT gewoon niet bugloos is en dat soort sporen achter laat.

Dat het bord soms in de grond steekt heb ik ook proberen te fixen. Als het bord omvalt, komt een van de wielen per ongeluk onder de grond terecht, waardoor het bord als 't ware 'vast' zit. Dit kan ik fixen door de wielen in de collision van het bord te doen (maar dan hangt het hoverboard te laag boven de grond), of door de collision aan te passen, zodat het over de wielen valt. Het laatste heb ik gedaan, maar werkt blijkbaar nog niet voor honderd procent.

De op- en afstap animaties zijn niet aangepast. Dit, doordat het maken van nieuwe animaties voor het op- en afstappen gewoonweg te lastig is. De keus lag tussen geen nieuwe animaties voor het op- en afstappen, of slechte animaties die niet mooi verlopen. De eerste mogelijkheid is het geworden.

Bij toch wel tamelijk ingewikkelde mods als deze is het altijd lastig om de mod bugloos te maken. Ik heb geprobeerd zo veel mogelijk te fixen, wat dan ook de reden was voor de late release.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik vind het hoverboard wel heel leuk maar ik vind het stom dat je bij de pizzaboy ook die geluiden en animaties hebt,

dus is het misschen een idee om een pizzaboy versie erbij te maken?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...