ditmar154 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) ik speel soms nog eens vcs maar telkens als ik een auto in mijn garage doe en hem later weer op wil halen is die weg wat is dit? ditmar154 A.K.A. pab.ditmar Bewerkt: 2 juli 2009 door ditmar154 Reageren
ditmar154 Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Is dit niet garage-bug? denk het wel he ze hebben vast niet de game zo gemaakt Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Ja dit is de Garage-bug. Jammergenoeg is hier niks aan te doen. Je moet er jammergenoeg maar mee leven. dus van je favo wagens moet je even de locatie onthouden. Reageren
ditmar154 Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ja dit is de Garage-bug. Jammergenoeg is hier niks aan te doen. Je moet er jammergenoeg maar mee leven. dus van je favo wagens moet je even de locatie onthouden. well that sucks... maar ok ben zeker 1 van de100 ofz00w en de rest heeft dit probleem niet egt weer wat voor mij dan Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Correctie: praktisch iedereen die dit spel op de PSP heeft, heeft deze bug. Het is de meestvoorkomende bug van heel VCS volgens mij. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ja dit is de Garage-bug. Jammergenoeg is hier niks aan te doen. Je moet er jammergenoeg maar mee leven. dus van je favo wagens moet je even de locatie onthouden. well that sucks... maar ok ben zeker 1 van de100 ofz00w en de rest heeft dit probleem niet egt weer wat voor mij dan Nee. Iedereen die dit spel heeft heeft last van deze bug. Reageren
ditmar154 Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ja dit is de Garage-bug. Jammergenoeg is hier niks aan te doen. Je moet er jammergenoeg maar mee leven. dus van je favo wagens moet je even de locatie onthouden. well that sucks... maar ok ben zeker 1 van de100 ofz00w en de rest heeft dit probleem niet egt weer wat voor mij dan Nee. Iedereen die dit spel heeft heeft last van deze bug. nouw dat is best wel gay hoe kun je zo'n fout nouw over het hoofd zien maar ok weet teminste wat het is op dit topic kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.