Shorty_D Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 er is een map over unique jumps en hidden packages maar komt er ook 1 over de rampages want ik zoek me rot om die dinge :lol: want ik had geleze dat je die ook nodig had voor de 100% dus weet iemand waar ik zo'n map kan krijgen of make jullie die nog? Reageren
PatrickW Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Je moet de rampages inderdaad afronden om 100% te halen.. Een plattegrond met de rampages staat gewoon op gtagame.nl, op deze pagina Reageren
Shorty_D Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 ow thanx daar had ik nog niet gekeke :blink: wel hele tijd op t forum lopen zoeke maar goed bedankt Reageren
Lantyz Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Ik ben momenteel bezig aan een rampages-map voor de GTA VC Walkthrough, inclusief screen en beschrijving. Reageren
The Godfather Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 http://vicecity.gtagames.nl/index.php?sect...=subtype&name=3 enkele hebben fotos (voor duidelijker beeld) Reageren
Lantyz Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Uhm... Dat is leuk, maar dat wist hij al. Hij vraagt om een map van de Rampages, niet van de Unique Stunt Bonusses. Reageren
The Godfather Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 sorry verkeerd gelezen...jouw schuld :rolleyes: Reageren
Lantyz Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 De Rampagesmap staat inmiddels online. Je kunt hem hier bezichtigen. De lokaties zijn uiteraard klikbaar, voor screen en uitleg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.