MFCL Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) Nieuwe anims ze zijn nog beta maar bugloos! Puma mag ze ook gebruiken voor zijn mods SSX style (misschien maak ik ook wel trick anims) Bewerkt: 3 juli 2009 door MFCL Reageren
Timske Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Boardtexture is lelijk, en snowboarden gaat moeilijk op plategrond Meestal ga je Downhill, verder zou ik een mooie texture gebruiken Verder is het wel vet gedaan Reageren
MFCL Geplaatst: 2 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) Ik wil ook een betere board texture... maar ik heb iemand nodig die goed is met photoshop Als iemand een mooie texture kan maken hier issie: *update* Bewerkt: 3 juli 2009 door MFCL Reageren
Venzio Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Gaaf, misschien download ik hem, maar het snowboard is lelijk.. Reageren
Beagle Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Wat zeuren jullie over dat het snowboard lelijk is De textures zijn precies goed, en de vorm is goed. De vorm is niet zo ingewikkeld, maar juist. Ik vind het er goed uit zien Kan je ook een gif'je laten zien hoe je opstapt? Reageren
Bayside Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 (bewerkt) Wat vervangt het? Ik heb al een snowboard mod, die is best wel lame. Hij vervangt de Faggio en CJ zit hetzelfde als op een faggio (gehurkt dus, als je het op een snowboard doet) en je hoort de motor.. En zo verschrikkelijk vind ik het board niet? Bewerkt: 3 juli 2009 door Bayside Reageren
game~skater Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 supÂh nice misschien kan je ook een zwaar glijdende handling maken, en dan Mt. Chillad helemaal onder laten sneeuwen en gaan met die banaan Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Hij ziet er veel mooier uit dan gisteren! Reageren
AwiVC Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 De schaduw klopt nog niet 100% volgens mij Reageren
Beagle Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Hij heeft geloof ik nog niet de Shadow Collision custom gemaakt @MFCL: Board zit er goed uit, kun je een filmpje maken, want nu zien we natuurlijk niet de op en af stap animatie, en de naar achter loop animatie enzovoort Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.