blokzeil1 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Hee mensen! Ik heb me helemaal dood gezocht naar cheats of trainers voor anno 1404 er is momenteel eentje op het internet maar dan moet je gaan betalen zo een 25dollar :S Dus ik dacht hier zal iemand ook wel anno 1404 hebben en trainer kan maken. Dus ik vraag me af wie wilt een trainer maken voor me? dit wil ik er graag in : -Geld -Tools -Wood -stone -Glass -Mozaik -Cannons Kans is vrij klein dat iemand me kan helpen. Ieder geval Alvast bedankt! Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Hee mensen!Ik heb me helemaal dood gezocht naar cheats of trainers voor anno 1404 er is momenteel eentje op het internet maar dan moet je gaan betalen zo een 25dollar :S Dus ik dacht hier zal iemand ook wel anno 1404 hebben en trainer kan maken. Dus ik vraag me af wie wilt een trainer maken voor me? dit wil ik er graag in : -Geld -Tools -Wood -stone -Glass -Mozaik -Cannons Kans is vrij klein dat iemand me kan helpen. Ieder geval Alvast bedankt! waarom cheats dan is het spel niets aan als je alles al heb dat zijn juist de bedoeling van dit soort games kan je net zo goed een boek lezen en gelijk doorbladeren naar de laatse bladzijde Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Misschien heeft hij het spel al uit en wilt hij het nu op een leuke versie spelen? maar hij moet dat helemaal zelf beslissen meer niet. als hij perse wilt cheaten dan is dat zijn keuze. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 ik kan het wel aan zonder cheats maar laaste lvl van de campinge is niet te halen en ik wil wel is een grote stad bouwen Reageren
caki55utrq Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 een anno 1404 +3 trainer cheats Download link Reageren
rubenx Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 een anno 1404 +3 trainer cheats Download link Deze doet het helaas niet meer Kan iemand een versie maken voor 1.2???? Alvast Bedankt Reageren
iefen Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 maak morge wel tutje vor je, ga ju pitte Reageren
PinkDevil Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 maak morge wel tutje vor je, ga ju pitte als je zo codeerd als je typt vraag ik me af hoe je dat ooit wil gaan doen Reageren
iefen Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 (bewerkt) euhm ik zat op me telefoon die ik nog niet zo lang heb met een klein toetsenbordje op t scherm dus maak ik inderdaad wat spelfouten ja! tutorial: download: cheatengine Linkje start anno 1404 en druk in het menu op rechter alt+enter start cheatengine en klik dan rechts boven op het computertje dan klik je het process van anno 1404 aan, zal iets zijn van anno of 1404 .exe oke ga nu in anno naar je spel en laad het spel wat je wil laden kijk nu naar het aantal geld dat je heb voer dit in in cheatengine: (stel je hebt 1000 euro, btw ik heb geen anno dus heb ik maar even het programma firefox als voorbeeld gebruikt maar t werkt hetzelfde) klik nu op first scan nu gaat hij laden. wacht tot hij klaar is met laden ga nu in anno 1404 iets uitgeven of wat kopen ofzo, zorg dat de hoeveelheid van je geld veranderd nou bijv je koopt wat en je hebt nog 999 euro voer dit nu in in cheatengine en klik nu op next scan http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/03/24/1269444830-950.png >>> Door Thundercover: Grote afbeelding(en) van boven 1024x786 gelieve in een link te plaatsen. Bij deze aangepast.<<< nu hou je dr als het goed is een paar over, selecteer deze en klik dan op het rode pijltje druk nu op alle "adressen" in de onderste lijst op frozen (finkje voor het address" doe dit bij allemaal) nu moet je op het laatste getal in die lijst klikken en dubbelklik er op voer het gewenste bedrag in en doe dit bij alle adressen klik nu op file> save en sla het dan gewoon ergens op als je nu naar anno gaat heb je het geld dat je hebt ingevoerd dit kan je met alles doen veel plezier dr mee Bewerkt: 24 maart 2010 door Thundercover Reageren
thxfree Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 het lukt bij mij niet tot == druk nu op alle "adressen" in de onderste lijst op frozen (finkje voor het address" doe dit bij allemaal) hier---- nu moet je op het laatste getal in die lijst klikken en dubbelklik er op voer het gewenste bedrag in en doe dit bij alle adressen klik nu op file> save en sla het dan gewoon ergens op als je nu naar anno gaat heb je het geld dat je hebt ingevoerd ================================================================= ik doe precies wat er staat ik vink ze aan en dan dubbelklik ik erop en voer ik het geld bedrag in wat ik wil hebben en dan save maar dan zie ik nog precies hetzelfde bedrag in me spel Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 juni 2010 Rapport Geplaatst: 4 juni 2010 Alstublieft. Een link naar Anno 1404 trainers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.