Noviozone Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ik heb in zowel San Fierro als Las Venturas (Verdant Meadows) enkele bussen en vrachtwagens in de grote garages staan. Omdat ik ook een buslijn in Los Santos heb vraag ik me af of er ook een safehouse is met een danig grote garage in Los Santos waar ik een bus in kwijt kan. Dit zou me steeds een rit van LV of SF naar LS besparen om de buslijn te rijden. Is er een bruikbare garage is in LS? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Er is geen garage in LS groot genoeg voor een bus. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Klopt, in Los Santos zijn er maar 4 garages, maar die zijn groot genoeg voor vier voertuigen (motoren, fietsen), dus daar zal een bus niet in kunnen passen. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Ik heb in zowel San Fierro als Las Venturas (Verdant Meadows) enkele bussen en vrachtwagens in de grote garages staan. Omdat ik ook een buslijn in Los Santos heb vraag ik me af of er ook een safehouse is met een danig grote garage in Los Santos waar ik een bus in kwijt kan. Dit zou me steeds een rit van LV of SF naar LS besparen om de buslijn te rijden. Is er een bruikbare garage is in LS? Hoe kan je zo'n buslijn krijgen?? Dat lijkt me namelijk wel leuk. Reageren
JeGe Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Gewoon met de bus langs de bushaltes rijden. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Tof, stappen de mensen dan gewoon op? Met welke soort bus is dat? Met een 'Bus' of een 'Coach'? Reageren
JeGe Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Met de Coach kan het zowieso, met de bus nog niet geprobeert. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 De Bus heeft gek genoeg maar acht zitplaatsen Best weinig voor een bus Een coach heeft er oneinidig Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Coach normaal toch ook maar 8? Heb nog is gekeken op WikiGta, Marty Ceha het klopt wat je zegt. Reageren
til345 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 bij mij niet er staan nooit gassies bij de bushaltes.. of ligt dat aan dat ik op de ps2 speel? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Dan sta je waarschijnlijk verkeerd, want het kan er nooit aan liggen dat je op de PS2 speelt. Ik weet trouwens ünerhaupt niet of je wel mensen kán oppikken in SA. Volgens mij kon dat alleen in VC... Maar ik kan het ook fout hebben hoor. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 In VC krijg je daar geld voor(maar het is geen zijmissie voor 100%). Heb het eigenlijk nog nooit geprobeert om mannetjes op te pikken aan busstations en als we hier toch over bezig zijn echt veel busstationnetjes zijn er niet(vindt ik). Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Er staan schijnbaar bordjes langs de weg die aangeven dat er een bushalte is. Dit zou vooral in Downtown LS zo moeten zijn (daar spawnt de coach het meeste). Maar ik heb nog nooit in Choach echt zien stoppen en passagiers in en uit laten stappen bij een bushalte in de 5 jaar dat ik dit spel speel. Ik heb drie maanden VC gespeeld en ik zie dat meteen. Al kon je passagiers in bussen laten stappen, dan zou het toch al wat meer mensen zijn opgevallen Vid or it didn't happen. Reageren
Noviozone Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Er staan schijnbaar bordjes langs de weg die aangeven dat er een bushalte is. Dit zou vooral in Downtown LS zo moeten zijn (daar spawnt de coach het meeste). Maar ik heb nog nooit in Choach echt zien stoppen en passagiers in en uit laten stappen bij een bushalte in de 5 jaar dat ik dit spel speel. Ik heb drie maanden VC gespeeld en ik zie dat meteen. Al kon je passagiers in bussen laten stappen, dan zou het toch al wat meer mensen zijn opgevallen Vid or it didn't happen. Ik heb een mod geïnstalleerd welke 120 bushaltes door heel SA plaatst. Er is (jammer genoeg) tot nu toe maar 1 halte waar ik weleens iemand in kan laten stappen en dat is achter The Emerald Isle (tegenover de ingang van de parkeergarage). Mogelijk wel bij meer haltes, maar ik rijd "eigen" lijnen ipv de in de mod voorgekauwde exemplaren. Instappen gebeurd tot dusver alleen wanneer ik met de Coach aan die halte stop. Verder zijn ook de Bus, Tanker en zijn trailer (harmonicabus) en Pony bussen bij mij. Dit alles om onderscheid te maken tussen stads, regio en harmonicabussen. Voor de geïnteresseerden die niets voelen voor een bushaltemod; volgens mij staan in SF de meeste bushaltebordjes langs de weg. Reageren
JeGe Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Er staan schijnbaar bordjes langs de weg die aangeven dat er een bushalte is. Dit zou vooral in Downtown LS zo moeten zijn (daar spawnt de coach het meeste). Maar ik heb nog nooit in Choach echt zien stoppen en passagiers in en uit laten stappen bij een bushalte in de 5 jaar dat ik dit spel speel. Ik heb drie maanden VC gespeeld en ik zie dat meteen. Al kon je passagiers in bussen laten stappen, dan zou het toch al wat meer mensen zijn opgevallen Vid or it didn't happen. :o Mischien heb ik me dan toch vergist.. foutje moet kunnen :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.