.Stan Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Hallo allemaal, Ik wil donderdag 9 juli of iets erna graag Battlefield 1943 via de PSN Store gaan kopen, alleen me ouders doen een beetje moeilijk over de CreditCard, dus mijn vraag is, kan iemand mij hier héél precies uitleggen hoe het allemaal werkt? Alvast bedankt, Stanboy96 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 In de manuals van de Playstation site staat in het kort hoe je dit kan toevoegen. Helaas geven ze alleen de eerste beginselen (in het engels), want de rest (met creditcard e.d.) wordt aangegeven op je scherm wat je moet doen en invullen. Maar even kort uitgelegd: - Volg de 3 stappen die ze in de manual aangeven: Klik hier. - Daarna zal je op je scherm alle instructies moeten volgen. Er zal om gegevens gevraagd worden en je creditcard. - Na voltooing zal er een bepaald bedrag in je portemonnee staan. Daarna kan je aanschaffen wat je wilt. Hier een extra F.A.Q. in het Nederlands. "De PLAYSTATION Store onder Netwerk in het Beginmenu van je PS3 wordt regelmatig met een uitgebreid aanbod aan downloadbare content bijgewerkt. Naast volledige games kun je ook extra game-items downloaden, zoals nieuwe levels en personages, volledig speelbare demo's van op stapel staande titels, high definition-trailers voor aangekondigde games, films en exclusieve interviews en nog veel meer. De extra content die kan worden gedownload, omvat ook achtergronden waarmee je het Beginmenu van je PS3 aan je eigen smaak kunt aanpassen. In de PLAYSTATION Store vind je een mengeling van gratis en te betalen content. Als je een item downloadt waarvoor je moet betalen, wordt je gevraagd je betalingsgegevens in te voeren en kun je ervoor kiezen om extra geld aan je account toe te voegen voor toekomstige aankopen. Je kunt je portefeuille ook via [Accountbeheer] onder Vrienden in het Beginmenu van je PS3 beheren. Zodra je je keuze in de PLAYSTATION Store hebt gemaakt en je items hebt gedownload, worden deze in de relevante categorie van het Beginmenu van je PS3 opgeslagen. Games vind je dus onder Game, filmtrailers onder Video, achtergronden onder Foto, etc." Bron Reageren
.Stan Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik heb nog een vraagje, ik ga binnenkort naar iemand toe die een creditcard heeft en van wie ik die mag lenen, alleen is het niet mogelijk mijn ps3 mee te nemen, maar is het mogelijk als ik mijn psp meeneem, en daarop de gegevens invul en er dan 12.99 op te zetten, of kan je alleen een vast bedrag eropzetten, en het geld dat ik op de psp zet, kan ik dat ook op mijn ps3 gebruiken als ik het zelfde account gebruik? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 ...ik ga binnenkort naar iemand toe die een creditcard heeft en van wie ik die mag lenen, alleen is het niet mogelijk mijn ps3 mee te nemen, maar is het mogelijk als ik mijn psp meeneem, en daarop de gegevens invul en er dan 12.99 op te zetten,... Volgens mij is dat niet mogelijk (kan zijn dat een recentere PSP-firmwire dit wel ondersteunt). ...of kan je alleen een vast bedrag eropzetten,... Nee, je kan met een los bedrag via je kredietkaart de portomonee aanvullen (op de ps3), maar let op, je kan geld dat is overgemaakt niet meer terug storten naar je kredietkaart! en het geld dat ik op de psp zet, kan ik dat ook op mijn ps3 gebruiken als ik het zelfde account gebruik? Zie mijn eerste punt. Reageren
Bayside Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Kan je dan op de PSP ook in de PSS..? Iig, je kan geen 13 euro erop zetten, alleen hele bedragen met een 5 (5, 10, 15..). Je zal dus rechtstreeks Battlefield moeten downloaden, dan kan het wel. Ik raad je sowieso aan om ongeveer 30 euro erop te zetten, dan hoef je niet telkens iemand zijn cc te gebruiken.. En hoezo is het geen optie om je PS3 mee te nemen? Zo groot is ie niet.. Bewerkt: 7 juli 2009 door Bayside Reageren
GTA Monster Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 En hoezo is het geen optie om je PS3 mee te nemen? Zo groot is ie niet.. Idd, ding is nog niet eens 12,5inch en weegt nog niet eens 1500gram dus wat 'groot'..? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Kan je dan op de PSP ook in de PSS..? Ja, dat kan met de nieuwste (costum) firmware. Reageren
.Stan Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 En hoezo is het geen optie om je PS3 mee te nemen? Zo groot is ie niet.. Idd, ding is nog niet eens 12,5inch en weegt nog niet eens 1500gram dus wat 'groot'..? Het meenemen gaat gewoon niet wegens privé redenen... Maar stel, ik zet er 30 euro op op mijn psp, dan kan ik dat dus gewoon uitgeven op mijn ps3 aan games en dlc etc. Reageren
Bayside Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Kan je dan op de PSP ook in de PSS..? Ja, dat kan met de nieuwste (costum) firmware. En dan kan je gewoon geld op je PSN account zetten? Ik weet het niet Stanboy, even wachten op Killer's antwoord.. Reageren
.Stan Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Vertel het me maar Killer Maar stel, ik zet er 30 euro op op mijn psp, dan kan ik dat dus gewoon uitgeven op mijn ps3 aan games en dlc etc? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Via je PSP kun je geen geld op je PSN zetten, ik weet dat dit via de computer kan en waarschijnlijk kan het ook wel via de PS3. Via de PSP kun je alleen of met je creditcard je aankopen betalen of je geld opmaken wat je via een andere manier op je PSN hebt gezet. Reageren
.Stan Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Als ik in de PS Store van mijn psp bovenin op het winkelwagentje klik, dan is het winkelwagentje leeg, maar staat er bovenin, BEDRAG AANVULLEN ofsoiets, dus dan gaat het toch wel??? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Dat had ik nog niet eerder gezien. Je kan dus kennelijk wel aanvullen met je PSP PSN, maar alleen als je een creditcard hebt. Reageren
.Stan Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Bedankt voor de info, het topic kan dicht/gewoon naar onder zakken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.