Sublime Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 hey ik heb een paar vraagjes sinds ik apache op mijn ps3 draai.. 1. Hoe kan je een virtual host vanuit het internet bekijken? kan het wel?? 2. ik wil een mailform maken en dat hij dus naar mijn hotmail mailt vanuit mijn localhost.. hoe moet dit? ik heb gekeken maar ze zeggend dat ik een external smtp nodig heb, kan ik die ergens gratis krijgen? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 ik heb gekeken maar ze zeggend dat ik een external smtp nodig heb, kan ik die ergens gratis krijgen? Je provider heeft ook een SMTP-server, kan je gebruiken om je mails naar de SMTP-server te verzenden. Reageren
Sublime Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 ik heb gekeken maar ze zeggend dat ik een external smtp nodig heb, kan ik die ergens gratis krijgen? Je provider heeft ook een SMTP-server, kan je gebruiken om je mails naar de SMTP-server te verzenden. Bedankt! Reageren
Sublime Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 is het ook mogelijk om sub hosts te maken, ik bedoel bijvoorbeeld: hallo.oorspronkelijkesite.nl alleen heb ik geen dns domain.. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 in htdocs een mapje maken met de naam en er de inhoud in zetten. Reageren
Sublime Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 in htdocs een mapje maken met de naam en er de inhoud in zetten. dan word het: localhost/hallleluja/ ik bedoel: jemoeder.localhost of kan da niet als je geen dns hebt? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 nee, dan krijg je een subdomein. Reageren
Sublime Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 nee, dan krijg je een subdomein. en dat kan dus niet op een apache server? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Staat er in de map van htdocs bij jou www? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.