Jump to content

Limp Bizkit


Forumrunner

Recommended Posts

wes2.jpg

Limp Bizkit is een Amerikaanse nu metal/rapcore band uit Jacksonville, Florida. De band heeft wereldwijd meer dan 50 miljoen albums verkocht. De huidige bandleden zijn zanger Fred Durst, bassist Sam Rivers, drummer John Otto (River’s neef), gitarist Wes Borland en sampler DJ Lethal (Leor Dimant). De gitarist Wes Borland verliet de band in 2001 nadat de band drie albums had uit gebracht, hij werd vervangend door Mike Smith, die meewerkte aan het vierde album van de band Results May Vary. Borland kwam terug in 2004 en werkte mee aan The Unquestionable Truth (Part 1), om vlak daarna in 2005 de band alweer te verlaten. Daarna werkte hij met verschillende projecten zoals zijn eigen band Black Light Burns, Fear and the Nervous System, Jonathan Davis and the SFA en Marilyn Manson. Op 12 februari 2009 werd op de officiële website van de band bevestigd dat alle vijf originele bandleden weer bij elkaar komen om op een wereldtour te gaan.

Leden

*Fred Durst - zang (1995-2005, 2009-heden)

*Wes Borland - gitaar (1995-2001, 2004-2005, 2009-heden)

*Sam Rivers - basgitaar (1995-2005, 2009-heden)

*DJ Lethal - draaitafels/keyboards (1996-2005, 2009-heden)

*John Otto - drums (1995-2005, 2009-heden)

Ex -leden

*Mike Smith - gitaar (2001-2004)

Faith



Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Behind blue eyes vind ik wel een goed nummer

Dat vind ik een waardeloos nummer, de LB versie in ieder geval. Je hoort dat zijn stem helemaal aangepast is met de computer, en er zit gewoon geen ziel meer in. Doe mij maar het origineel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...