Jump to content

Missie Trojan Voodoo Vice City


---Diablo---

Recommended Posts

Hallo,

Ik kom bij de missie van Trojan Voodoo niet uit de besturing.

Het naar links en naar rechts sturen in het vliegtuigje is goed te doen, maar het optrekken/opstijgen lukt niet.

Ik heb al bij de controls gekeken, maar nog steeds kom ik er niet uit.

Zijn er mensen die toevallig weten hoe je er wel mee optrekt?

Ik heb de controls redelijk hetzelfde gelaten als hoe ze waren toen ik het spel kocht, vandaar dat er misschien mensen zijn die het weten.

---Diablo---

Link to comment
Delen op andere websites

Trojan Voodoo heeft niks met vliegtuigjes te maken, je hebt het waarschijnlijk over de missie Bombs Away!.

Je hebt de Numlock toetsen nodig voor de besturing. De WASD combinatie kun je inderdaad gebruiken voor het gas geven (W) en het afremmen (S), maar stijgen doe je met Numlock 6. Met Numlock 9 kun je het vliegtuigje laten dalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had inderdaad de verkeerde missie.

Ik bedoel de missie dat je met een watervliegtuig folders over Vice City moet verspreiden, reclame maken.

Weet je toevallig welke ik bedoel?

Maar, als al de vliegtuigen hetzelfde vliegen, dan heb ik aan deze informatie ook wel genoeg.

P.S. Ik heb het dus niet over zo'n klein vliegtuigje, mijn verkleinwoord heeft denk ik verwarring geschept :N

Link to comment
Delen op andere websites

Dn heb je het vast over de missie Dildo Dodo. Veel mensen hebben moeite met de besturing van de Skimmer. Oefen daarom een paar keer met de Skimmer, voordat je serieus met de missie begint. Kijk ook of je de controls anders kunt instellen wanneer je de standaard controls niet prettig vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dn heb je het vast over de missie Dildo Dodo. Veel mensen hebben moeite met de besturing van de Skimmer. Oefen daarom een paar keer met de Skimmer, voordat je serieus met de missie begint. Kijk ook of je de controls anders kunt instellen wanneer je de standaard controls niet prettig vindt.

Het was inderdaad de missie Dildo Dodo, maar ik ben er uitgekomen na een aantal keer.

Ik heb hem gehaald!

Bedankt voor je hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...