[not verified] Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 yeuz ik heb een hercules ati radeon 9200 agp van 128mb werkgeheugen. Mijn pc kon perfekt zonder problemen gta vice city aan, maar kan mijn grafische kaart gta san andreas aan? geef ma veel commentaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 gebruik de zoekfunctie er is hier namelijk al een topic over, en als je elke gta kan spelen op je pc is die vast wel goed genoeg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 Nou ik denk dat het best lastig kan gaan worden. Ik heb een Radeon 9800 Pro en die kan het volgens mij maar net aan. :unsure: Maar je kan het natuurlijk altijd proberen. Anders moet je vragen of je hem een keer mag lenen van een vriend als hij uit is. Kijken of hij het goe doet en dan zelf SA gaan kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 Nou ik denk dat het best lastig kan gaan worden. Ik heb een Radeon 9800 Pro en die kan het volgens mij maar net aan. :unsure: Maar je kan het natuurlijk altijd proberen. Anders moet je vragen of je hem een keer mag lenen van een vriend als hij uit is. Kijken of hij het goe doet en dan zelf SA gaan kopen. Niet echt he een radeon 9800 kan dat met gemakt aan je hebt alleen een goede processor en goed geheugen erbij nodig. Maar als je gewoon kijkt bij de systeem eisen van GTA San andreas dan kan je zien of je computer aan kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 (bewerkt) Met een goed processor en 128 mb videokaart lukt het altijd. Maar ik snap je titel eigenlijk niet echt ati vs hercules?, ati vs hercules Bewerkt: 25 mei 2005 door Mr.Yo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 Mischien is dit wat.. Hier staan de Minimum eisen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 3,6 voor een minimale installatie is niet mis, wat zou de grote wel niet zijn dan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 ik vind het nog wel meevallen. Als je maar genoeg ruimte heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2005 (bewerkt) De spel voor PS2 is 4,16GB zonder installatie software en plug-ins als DirectX enz. Dus ik denk dat het spel voor PC groot zal zijn met al die dingen erbij. Maar nu effen jou vraag. Jou Ati Radeon 9200 zal normaal moeten werken met GTA: Vice City/San Andreas. Het is effen goed als Geforce 3 grafische-kaart/chips. Geforce 3: hier Ati Radeon 9200: hier Bewerkt: 27 mei 2005 door X-TX14-2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.