Timovich Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Hallo, Ik moet voor school heel veel typen en dat moet een aantal woorden hebben. Bij elkaar +/- 1000 of zo maar hoe tel ik dit makkelijk? Heeft iemand een programma of een site hiervoor of een trucje met Word of zo iets :huh: Alvast bedankt
Spacecraft Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Als je een tekst hebt getyped in Word kun je gewoon Extra >> 'Woorden tellen' doen :rolleyes:
Timovich Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Wtf. Ik loop overal te zoeken en zit het gewoon bij extra :blink: Sorry echt waar ik schaam me dood mag dit topic verwijderd worden :rolleyes:
T@rget Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) gewoon met word slimmerd Beeld>Werkbalken>Woorden Tellen Ennuh je hoefd je niet te schaamen mensen bij mij uit de klas denken een game vewijderd te hebben als de snelkoppeling weg is ow hehe ik had eigelijk al op reply geklikt zonder te lezen wat er veder stond Bewerkt: 3 juni 2005 door T@rget
Timovich Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Er was al antwoord gegeven hoor :rolleyes: En dat van je klasgenootjes is weer iets heel anders. Ik werk gewoon bijna nooit met Word. Slot dan maar?
T@rget Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 ik had al ge edit dat ik het niet gelezen had maar toch *klikt met zijn vingers Admin!!! slotja A.U.B.
TommieguN Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 ik had al ge edit dat ik het niet gelezen had maar toch*klikt met zijn vingers Admin!!! slotja A.U.B. Vraag niet om slotjes. De Moderators zien het vanzelf wel. Enne cursus Word?
Timovich Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Wordt het alsnog vol gespamd -_- Dan moet ik het zelf maar sluiten <_<
Recommended Posts