Jump to content

battlefield heroes

Recommended Posts

Geplaatst:

ze hebben het eindelijk los gelaten battlefield heroes maarja of ik lang blijft spelen denk het niet je moet weer dokken voor extra wapens en stuff

Geplaatst:
ze hebben het eindelijk los gelaten battlefield heroes maarja of ik lang blijft spelen denk het niet je moet weer dokken voor extra wapens en stuff

cool ik ga het ff proberen :D alleen dat dokke is minder

Geplaatst:

Als ze het héle spel gratis zouden maken, zou er veel reclame in moeten zitten, en dat willen jullie toch ook niet? En daarom zijn sommige functies betaald, omdat de makers er ook een beetje aan willen verdienen, iniedergeval geen verlies maken, want als ze én geen reclame én geen betaalde dingen zouden hebben, dan zouden ze er verlies op lijden.

Stanboy96 :cya:

Geplaatst:
Als ze het héle spel gratis zouden maken, zou er veel reclame in moeten zitten, en dat willen jullie toch ook niet? En daarom zijn sommige functies betaald, omdat de makers er ook een beetje aan willen verdienen, iniedergeval geen verlies maken, want als ze én geen reclame én geen betaalde dingen zouden hebben, dan zouden ze er verlies op lijden.

Stanboy96 :cya:

oh ik ben er best voor betalen koop al 19 jaar me games , maar wil het dan wel als dvd hebben

en niet steeds iets moeten kopen om iets te downloaden kwa wapens en andere dingen of ze moeten het als warcraft dat je van die kaartjes kan kopen

Geplaatst:

Jammer genoeg ben ik helemaal uitgekeken op Battlefield Heroes. Ik weet het nog wel, vorige zomer, toen het spel nog niet uit was stond er op de website 'Coming out Summer 2008'. Ik was toen zo teleurgesteld dat die toen niet kwam. Helaas ben ik er nu op uitgekeken maar dat neemt niet weg dat het echt een supersmoes is om even je huiswerk te laten liggen en te gaan KNALLEN! :dans:

Geplaatst:

Eigenlijk zou ik liever hebben dat het vol met reclame zit dan als je voor alles moet betalen =').

Geplaatst:
Eigenlijk zou ik liever hebben dat het vol met reclame zit dan als je voor alles moet betalen =').

Ja inderdaad, want InGame heb je daar geen last van.

Geplaatst:

je kan ook dingen betalen met soort van geld dat je verdient door missies te doen,maar die kan je maar een maand houden :N

Geplaatst:

heb paar filmpjes gezien, maar lijkt me niet zo boeiend. vooral die hele kiddy uiterlijk is niks voor mij.

Geplaatst:

dikke money hunters zijn et dat EA :D

Geplaatst:

Waarom ze moeten toch ergens hun geld vandaan halen en Medal Crusader Wapens kosten geen geld.

Geplaatst:

Battlefield Heroes is niet van EA, DICE geeft het namelijk zelf uit ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom ze moeten toch ergens hun geld vandaan halen en Medal Crusader Wapens kosten geen geld.

nee, maar je moet wel andere punten dokken :N

en je kan ze maar max 1 maand houden

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Dan vraag ik me af waarom EA games het publiceert..

En er überhaupt bijna overal EA staat...

Geplaatst:

Dan vraag ik me af waarom EA games het publiceert..

En er überhaupt bijna overal EA staat...

Volgens mij is het wel van EA, alleen doet DICE alle reclame en dat soort dingen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...