Jump to content

battlefield heroes

Recommended Posts

Geplaatst:

Denk eerder dat Dice de game maakt en EA het publiseert zoals het bij elke game gaat van Dice.

EA zet gewoon de reclame in, zij bepaalden dat, dat heb ik iig gehoord van iemand van EA. Kan natuurlijk niet kloppen. :puh:

Geplaatst:
ze hebben het eindelijk los gelaten battlefield heroes maarja of ik lang blijft spelen denk het niet je moet weer dokken voor extra wapens en stuff

dikke money hunters zijn et dat EA :D

Battlefield Heroes is niet van EA, DICE geeft het namelijk zelf uit ;)

Dan vraag ik me af waarom EA games het publiceert..

En er überhaupt bijna overal EA staat...

Volgens mij is het wel van EA, alleen doet DICE alle reclame en dat soort dingen.

Dice maakt de games, maar EA is de publisher van die games, zo gaat dat volgens mij, want als EA ze maakte, zou het kut zijn, al is Heroes kut, maargoed.

Geplaatst:
Dice maakt de games, maar EA is de publisher van die games, zo gaat dat volgens mij, want als EA ze maakte, zou het kut zijn, al is Heroes kut, maargoed.

Een tijdje geleden stond er een trip in de PU voor BC2 en BF1943, ze zeiden dat ze niet battlefield heroes mochten zien omdat Dice zelf daar de reclame voor maakte.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...