Jump to content

Fuel!!!

StormyWeathers

Recommended Posts

Hoi, ben nieuw hier... :)

Was in afwachting van wat er komen gaat aan het surfen op GTA-sites en ik vroeg me af... waarom hebben ze geen tankstations in GTA? Juist dat was heel realistisch geweest in de grote wereld van SA met al die woestijnen enzo... Ach, is maar een klein ding, wellicht GTA4?

Groet, SW ;)

Delen op andere websites

Er zijn inderdaad tankstations zoals Se7en al zei, maar je kunt er niet gaan tanken.

Als je erop af rijd en er tegen an botst of er op schiet ontploffen ze wel.

@Scott was mij even voor. ;)

Bewerkt: door Levi_16
Delen op andere websites

Dat gaat er wel komen, wees maar niet bang. Zo'n MOD bestaat voor GTAVC al, maar daar is het probleem, dat er eigenlijk maar 1 echt pompstation is. Nu R* in SA veel meer tankstations heeft gemaakt (ieder dorp heeft er volgens mij wel een) wordt zo'n mod pas echt leuk.

Je kunt er dus op rekenen dat zo'n mod er voor SA ook komt...

Delen op andere websites

is dat een mod dat je alleen kan tanken ? of zitten daar nog andere dingen in die mod ?

bijvoorbeeld dat je er ook gelijk andere auto models krijgt... want als ik alleen het realisme van het tanken erbij kan krijgen lijkt me dat wel gaaf.

[-Spider-]

Delen op andere websites

Sa: Je kan niet tanken. Er staan wel tankstation's. Als je met een Auto daar tegen botst dan omploft het wel!

Vc: Er is een tankstation mod in Vice City ga naar google en dan kijk je maar!

Er is daar ook een tankstation in vc maar kan je niet gebruiken.

;)

Delen op andere websites

Sa: Je kan niet tanken. Er staan wel tankstation's. Als je met een Auto daar tegen botst dan omploft het wel!

Vc: Er is een tankstation mod in Vice City ga naar google en dan kijk je maar!

Er is daar ook een tankstation in vc maar kan je niet gebruiken.

;)

Er zijn inderdaad tankstations zoals Se7en al zei, maar je kunt er niet gaan tanken.

Als je erop af rijd en er tegen an botst of er op schiet ontploffen ze wel.

Wat je nu zegt is al gezegt, maar we praten nu over een mod die dan in San andreas zou kunnen gaan komen waar je dan waarschijnlijk wel zou kunnen gaan tanken.

Delen op andere websites

Cool, wist btw niet eens dat er een mod was voor VC?! Heb het spel al 2x uitgespeeld... Maar goed, als die mod er komt dan gaat deze vent em zeker installeren!!! Was mods installeren met VC te doen eigenlijk? Ben alleen met SimCity4 bekend ermee geraakt en ik weet dat het met 18 wheels of steel: PTTM een drama is...

Gegroet, SW ;)

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Hoi allemaal... :)

ik wil hier alleen nog aan toevoegen (béétje laat!) dat het erom ging of er bij de tankstations ook getankt kon worden of dat het enkel visuele plaatjes waren of dergelijke. Dat was in mijn eerste actie en reactie niet duidelijk. Heb wel al duidelijke antwoorden gekregen maar wellicht dacht men dat ik sowieso mij afvroeg of ze er uberhaupt wel waren!? Topic kan wel gesloten worden denk ik of misschien heeft iemand er nog wat aan toe te voegen...?

Groetjes, StormyWeathers :ph34r:

NB: 1 ding, wellicht bij gebrek aan bezoek aan deze topic maak ik een nieuwe aan want ook hier wil wel antwoord op hebben... Speedcontrol, ofwel snelheidscontrole's... zijn die er eigenlijk? Is dat ook te modden? Gaat iemand dat ooit modden nadat ie dit las en bedacht "Zal ik die StormyWeathers een plezier doen en ik maak een mod voor hem!"

Noot:

A.u.b. spaar me de adviezen dat ik zelf maar moet modden als ik zo'n modd wil... Zou het wel willen en misschien doe ik dat ook wel maar er ik ben er pas hier en ik ga er van uit dat hier al een schaar aantal supermodders zijn die dat vast al van plan waren of zijn... Dus ik vraag (lees: eis) niets, probeer alleen een ballonnetje op te laten!

Bewerkt: door StormyWeathers
Delen op andere websites

Bij mafia kan je wel tanken, is best realistisch en het kan ook best irritand zijn maar oke dat hoort er wel bij.

ik hoop in innegeval dat ze dat ook bij de volgende gta er in gaan doen.

maar dan moeten de auto's wel minder snel kapotgaan en moeilijker om er 1 te jatten.

Delen op andere websites

Speedcontrol, ofwel snelheidscontrole's... zijn die er eigenlijk?

Nee, die zijn er niet. Je hoeft dus niet bang te worden dat je zomaar wordt aangehouden ofzo. Ook door rood rijden, over stoepen ed. wordt niet bestraft :)

Delen op andere websites

Speedcontrol, ofwel snelheidscontrole's... zijn die er eigenlijk?

Nee, die zijn er niet. Je hoeft dus niet bang te worden dat je zomaar wordt aangehouden ofzo. Ook door rood rijden, over stoepen ed. wordt niet bestraft :)

Ik was nie bang, ben nu wel een beetje teleurgesteld, net als het feit dat je niet kan tanken! Hou van realisme en een spel kan me nie realistisch genoeg zijn, Desondanks geen kritiek hoor... Overigens, wat bedoel je met dat je je bij mafia wel kan tanken? Dus toch??

Groeten S.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...