.Sharingan Geplaatst: 8 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 (bewerkt) Quote op stormyweathers Ik was nie bang, ben nu wel een beetje teleurgesteld, net als het feit dat je niet kan tanken! Hou van realisme en een spel kan me nie realistisch genoeg zijn, Desondanks geen kritiek hoor... Overigens, wat bedoel je met dat je je bij mafia wel kan tanken? Dus toch?? maar wat heb je eraan ben je lekker aan het joy riden in je getunede bak en POEFF ........tank leef da's leuk wil je zeggen !! Bewerkt: 8 juni 2005 door WhoopDiDoo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StormyWeathers Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2005 Gewoon zorgen dat ik genoeg brandstof in mijn tank heb, zoals in het echie... zei ik nie dat ik van realisme houd?! Daarmee bedoel ik wel een beetje schappelijke inhoud dus nie bij elke bocht een volle tank benzine eraan, zo'n mod was er in GTAVC ook, da's wel irri! Groetjes, SW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.