geerdinho8 Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 (bewerkt) heeft iemand een link van penlv of pensf? alvast bedankt btw remconnen jij bent tog iceman? Bewerkt: 3 juli 2009 door geerdinho8 Reageren
Remcconen Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Dat ben ik ja. Ik heb op mijn andere PC nog wel een PEN script staan. Kan ik alleen nu niet bij. Reageren
geerdinho8 Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Dat ben ik ja. Ik heb op mijn andere PC nog wel een PEN script staan. Kan ik alleen nu niet bij. Ow jammer maar jij speelt dus op RPAS? Reageren
Remcconen Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Dat ben ik ja. Ik heb op mijn andere PC nog wel een PEN script staan. Kan ik alleen nu niet bij. Ow jammer maar jij speelt dus op RPAS? Speelde. Als ik weer op mijn andere PC kan, PM ik het script wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.