Jon-asses Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Henjo begon: Ik finishde: Comments? Reageren
.Syfes Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Ik vind dat het nogal low quality is. Sharpen de tag ^^ Reageren
The Hulk Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Het zijn allebei erg mooie signatures. Vooral die van jou omdat die daar is omlijnd en omdat die blauwe tinten het net ietsje mooier maken. Alleen vind ik het inderdaad een beetje te onduidelijk en te onscherp. Ook jammer dat je het voornamelijk Zwart - Wit hebt gehouden. V1: 6.7/10 V2: 7.8/10 Reageren
Jay; Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ik vind dat het nogal low quality is.Sharpen de tag ^^ Ik vind dat je dit zeker niet moet doen. Dat zou een hele hoop verpesten aan de diepte. Over de signature zelf: uiteraard een fantastisch begin. Er is een goede start voor de diepte gemaakt en alles in gelijk mooi opgevuld. Bij de linker render is het hoofd wel niet zo mooi afgewerkt, dat is jammer. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat je dit in jouw design weg zou laten of in ieder geval zou verbeteren. Maar in tegenstelling tot dat heb je het alleen maar erger gemaakt door er een balk bij te plaatsen, die recht naar beneden loopt. Dit vind ik jammer genoeg niet zo goed passen, evenals de strepen langs de perfecte border. Dit alles haalt de diepte in één keer weg en laat het design niet als een compleet thema ogen. Voor de rest perfect gebruik van kleuren, de belichting is een stuk beter en ook over de tekst zou ik niet klagen. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) De diepte is niet echt geweldig. De render komt er gewoon niet uit waardoor de sig gewoon niet goed is. Waar moet ik kijken als ik naar jullie sig kijk? Ik zou het bij god niet weten. Daarom even wat blur en sharp werk verrichten, en een beurt met de Dodge en Burne tools zou ook niet overbodig zijn. Verder is het wel een leuke signature. Het enige minpunt is de focal, die is er gewoon niet. Bewerkt: 5 juli 2009 door Evo_Des Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.