RTS Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Ik vind ze vet. Relaxed voor in auto, dvd spelers zijn altijd vet in auto's. Je zit bv 12 uur in de auto op vakantie dan is het toch wel even lekker om wat anders te zien dan al die wegen. Reageren
-Niels- Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Sinds gister hebben we ook een schermpje!! T'is echt vet relaxt, heb net ff gezeten. En het is super... Reageren
Tim14 Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Ik vind ze ook wel gaaf.. helaas word ik misselijk in de auto als ik heel de tijd na zo'n schermpje kijk.. Reageren
-Niels- Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Ik vind ze ook wel gaaf.. helaas word ik misselijk in de auto als ik heel de tijd na zo'n schermpje kijk.. Dat is heel erg shit. Sommige worden ook wagenziek :blink: Ik ben juist blij als we lang gaan rijden!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.