Jump to content

GTA IV op nVidia G100


brankestein136313061993

Recommended Posts

Even wat gegoogled:

It is reported that G100 will be announced in Q3, 2008 and it will to replace GeForce 9800 X2. G100 will be 55nm technology and it has 1.8 billion transistors. It based on improved GeForce 8 structure and it supports DirectX 10.1, has 384 stream processors, 64-96 TMU, 24-32 ROP. It will be 512-bit, 1GB GDDR3 memory and the clock will be 2GHz, 128GB/s bandwidth. Its core clock will be about 650MHz and the shader clock will be about 2000MHz. It may be named GeForce 10 or GeForce X.

hij zal de 9800GX2 vervangen en de 9800GX2 wint van de GTX280. Dus je kan het spel daar op spelen. Maar ik heb er nog nooit van gehoord.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

dat is ten eerste onlogisch, een gts250 is een 9800.

een g100 komt geloof ik op een 9300 neer ofzo(9400 is een GT130 als ik het goed heb) waar je gta4 neit mee kunt spelen.

ik weet neit zeker of eht correct is wat ik zeg

Link to comment
Delen op andere websites

Die bron van Djmaddox klopt niets van. Het is nu echt geen 2008 meer en ik heb nog niets gehoord over die kaart. De theorie van Wesley overtuigt me meer. :Y

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

heb ff de bron vergeten, maar een g100 is tussen de 8400gt en 9400gt.

niet veel aan dus.

Als het daartussen is kan het dus ook een 8800Ultra zijn? :7

OT:

Nee, met een G100 kan je waarschijnlijk geen IV spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ff erover nagedacht en toen kreeg ik ene deja vu, volgens mij gaat het bij de G100 over een chip, net zoals bijvoorbeeld 'wolfsdale' de nam is voor een reeks chips, dit is dus gewoon ene chip naam dnek ik, aangezien de videokaart benamingen GTxxx zijn, of ehb ik dat nou fout?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ff erover nagedacht en toen kreeg ik ene deja vu, volgens mij gaat het bij de G100 over een chip, net zoals bijvoorbeeld 'wolfsdale' de nam is voor een reeks chips, dit is dus gewoon ene chip naam dnek ik, aangezien de videokaart benamingen GTxxx zijn, of ehb ik dat nou fout?

De G100 is inderdaad een chipset.

Net zo als AMD de R700 en Intel de G31/P45 enzo heeft.

De G100 moet ongv gelijk presteren aan de 8400GS.

Link to comment
Delen op andere websites

De G100 moet ongv gelijk presteren aan de 8400GS.

Een conclusie die je daaraan kunt verbinden is: Je kan GTA IV op low spelen, en dan krijg je als bonus nog wat lagg.

Als je een PC op het oog hebt met deze kaart: niet kopen

Als je deze PC al hebt: Een nieuwe grafische kaart kopen, of helaas genoegen nemen met het fijt dat GTA IV niet speelbaar op je scherm word getoverd.

Als dit om een laptop gaat: Heb je helaas pech. Nieuwe laptop/pc kopen is dan de oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...