Gino Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 hoi, bij mij doet de coleditior het niet maar veel auto's die ik download moet ik daarmee aanpassen ... mijn vraag is zou ik bijvoorbeeld infernus.col kunnen aanpassen met img tool ? :huh: Reageren
Eclipse Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Je moet col's van voertuigen aanpassen met een andere coleditor. Genaamd: COL - IO. Zoek maar een op google. Reageren
Gino Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Je moet col's van voertuigen aanpassen met een andere coleditor. Genaamd: COL - IO. Zoek maar een op google. ik weet het maar ik kan het niet downloaden omdat hij dan een foutmelding geeft :huh: dus daarom deze vraag Reageren
PatrickW Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Het antwoord op je vraag is nee, met IMGtool kun je niet een COL wijzigen. Er zijn maar twee COL-editors: * COLfile-editor van steve-m * COL-IO van Delfi Reageren
Gino Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 weet je waar ik* COL-IO van Delfi kan downloaden ? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Hey, ik wil fff zeggen dat de Colleditor die te downloaden is op GTAgames, niet goed werkt ik krijg ook een foutmeldelding misschien handig alsjullie dit ff wijzig Reageren
Gino Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 ik heb een pb gekregen maar wou dit toch nog zeggen toen ik in gta3.img zat te snuffelen zafg ik allemaal .col bestanden dus daarom Reageren
Eclipse Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Er zitten een aantal Collission files in de GTA3.img ja. Je kan ze met de IMG tool ook alleen maar exporteren. Maar bewerken zul je toch echt met die editors moeten doen. Reageren
Aad Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 En trouwens een tip misschien is dit beetje offtopic maar alle gta3 colfiles staan in generic.col in de models map en de rest van de colfiles zitten in de data map bij de stukkken land export het gedeelte dat je nodig heb en daar is je colfil Reageren
Jarno Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Niet als reclame bedoeld. Maar COLIO staat volgens mij ook op ***.*******.*** (site van Delfi) Edit door PatrickW: links naar GTA download site verwijderd Reageren
Eclipse Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Ik heb Only_Gino al naar die site verwezen Reageren
Aad Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 K probleem Opgelost Lock Of druk Op de DEL knop Maar Admins :lol: Ruim maar op :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.