.Syfes Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Hier is een link naar alle Lp's die ik al op DA heb gemaakt http://humantheoryofthesun.deviantart.com/gallery/ Men nieuwste sigs: Dit zijn zowat de laatste Je moet gewoon volhouden & niet opgeven als het niet lukt Gewoon blijven proberen! Reageren
.Syfes Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 60 views & geen enkele reactie? Reageren
Dastard Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Nice and modern, ziet er uit of je ze nog maar net gemaakt hebt, trouwens dus jij zit op DA? Ik zal je dan es opzoeken. Ik gan niet raten, want ik suck @ raten . Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ik vind het niet geweldig. Ik wil je echt niet afkraken, maar het is gewoon niet veel. Ga wat tut's volgen en je komt er wel. Reageren
.Levi. Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Sommige pieces vind ik wel wat hebben. Het is alleen niet zo dat ik direct begrijp waar je het over hebt of wat je aan het uitbeelden bent zoals bijvoorbeeld bij je tweede art. Soms is dat niet nodig alleen had ik in dit geval graag geweten wat je hiermee probeert duidelijk te maken en/of hoe jij het voor je ziet. Ik ben erg te spreken over je laatste ontwerp, een vergrote versie zie ik graag daarvan. En leuk om te zien dat je met verschillende stijlen aan het experimenteren bent. Een kleine tip, als je gebruik maakt van figuren, textures etc. probeer deze dan niet meerdere keren voor te laten komen in je design (het hangt een beetje af van wat je maakt). Dat ziet er soms erg onprofessioneel uit en maakt het kijken naar je design gelijk een stukje minder interessant. Veel succes verder. Reageren
.Syfes Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Dank je Levi Mijn uitwerking moet inderdaad beter Evo des: Je kijkt naar mijn pieces oppervlakkig & je moet nie zeggen dat ik tuts moet volgen want jij weet het verschil nog niet tssn photography & digipaint Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.