MegaTech Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 wie kan mij een screen laten zien waar je begint? ik dacht in een steegje... kunnen jullie erook gelijk een screen bijzetten als je dat steegje uitloopt en je kijkt naar links of rechts bijv. ? ik ben er benieuwd naar... -_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LS_A1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 ah.. dus zo ziet dat eruit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 uhm...ja dat zie je tog :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 ziet er niet slecht uit... lekker zo'n achterstandsbuurtje nu maar afwachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 Heb het hele begin gescreenshot dus je kan het hier bekijken: http://www.gtasanandreas.nl/sapicturesps2.php Natuurlijk zijn van alle missies ook screenshots te vinden in de walkthrough. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2005 weet je wat... ik kijk anders het hele walktrough gedeelte door... dan zie ik alles van de missies ( als ik die doe ) en de pizzatentjes etc... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 in dit topic zijn er heel wat screenshots te zien, bij de gta.games.nl screenshot afdeeling (zelf voor ps2, pc en xbox ) en gwn op google san andreas intype en je hebt er ook veel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 26 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2005 ja dat doe ik ook erg vaak... maar dan zie ik steeds weer de zelfde ( lol ) maar ze zien er niet gek uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.