Jump to content

SOTM Stemtopic - Thema: Grand Theft Auto

Recommended Posts

Geplaatst:

De mogelijkheid tot stemmen heeft iets langer op zich laten wachten, maar jullie kunnen er weer vol tegenaan gaan. Bij deze kunnen jullie dus stemmen rondom het thema van een van jullie favoriete bezigheden: Grand Theft Auto.

Deelnemers, alvast veel succes.

De inzendingen kunnen jullie hier bezichtigen.

Stemmen gaat als volgt:

[b]Naam:[/b] (verplicht)
[b]Waarom:[/b] (niet verplicht)

Geplaatst:

Naam: TomHagen

Waarom: Mooie effecten, achtergrond past bij de render. Render mooi ingeblend, perfecte sig! :)

Geplaatst:

Naam: Kai-ShockWave

Waarom: Mooie opvallende kleuren, goede effecten en bijpassend lettertype.

Geplaatst:

Ik sluit me helemaal bij Flitskikker aan:

Naam: Kai-Shockwave

Waarom: Mooie, felle kleuren. Goeie effecten en mooi lettertype! (en hij is mijn clanleader en als ik niet op hem stem gaat hij me weer slaan :Y:clown: )

al moet ik zeggen dat de signature van Tom ook erg mooi vind :Y !

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom: Vind ik er sowieso wel leuk uitzien, en vooral alles eromheen.

Maar ik moet 1 opmerking maken, Nico is toch met een K?

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

Waarom: Vind het alledrie wel redelijke inzendingen maar geen van de drie springt eruit. Deze vind ik gewoon de beste sfeer uitstralen. Aan de tekst mocht wel wat meer gewerkt worden, maar kom ;)

Geplaatst:

Naam:TomHagen

Waarom:De sfeer in deze signature is heel erg goed. De kleuren enz. passen heel goed bij elkaar. Bij kai-shockwave is dat ook wel, maar ik mis de sfeer gewoon. Ook is het 1 geheel. De achtergrond is ook mooi gedaan met aan de zijkant donker en naar binnen steeds meer bruin dat mooi aansluit bij de kleur van zijn jack. Over de sig van Hanneswasco: Hij is opzich wel statig met de letters en het standbeeld, maar ik mis gewoon de nodige effecten om het mooi te maken.

hugotje112

Geplaatst:

Naam: HannesWasco

Waarom: Strak en clean design. Niet veel bij op te merken.

Bij Kai-Shockwave verpesten de scanlines de sig een beetje en die van TomHagen is iets te pixelated.

Geplaatst:

Naam: Kai-ShockWave

Waarom: Mooie effecten en felle, opvallende kleuren. Ook het lettertype past er goed bij.

Geplaatst:

Gezien het een gelijke stand is tussen Kai-ShockWave en TomHagen, verleng ik de battle met 1 dag. Men kan stemmen t/m 12 juli. Graag dus wat meer stemmen, ik weet dat er een boel leden zijn die dit nog niet gedaan hebben.

Geplaatst:

Naam:Tom Hagen

Waarom: Hele mooie sign en een leuke sfeer. :Y

Geplaatst:

Waarom: Ik vindt zijn signature net even meer warmte uitstralen. Niko Belic komt in deze sig erg goed naar voren, door het licht effect.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...