Jump to content

multiplayer


maarte41

Recommended Posts

Op de E3 van enkele dagen geleden maakte Rockstar eindelijk de officiële naam bekend van hun draagbare GTA-titel: Liberty City Stories. Ook Nintendo kwam met groot nieuws dat Metroid Prime 3 in de maak was. Over deze twee games is er nu meer nieuws.

Als eerste heeft EGM het nieuws bekend gemaakt dat GTA: Liberty City Stories de WiFI-functies van de PSP volledig zal benutten. Hierdoor zal het mogelijk zijn om samen met je vrienden Liberty City onveilig te maken.

bron: gunk.be

Er is dus multiplayer op de psp. Dat wordt heel leuk. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vond ik op Gammo.

 

GTA: Liberty Stories met multiplayer-modus?

In de geruchtenrubriek van de laatste uitgave van Electronic Gaming Monthly staat dat Grand Theft Auto: Liberty City Stories voor de PlayStation Portable (PSP) een multiplayer-modus zal bevatten.

In deze multiplayer-modus zou je samen of tegen anderen kunnen spelen. Officieel heeft Rockstar nog weinig informatie vrijgegeven rond dit spel, het is dus nog niet officieel of GTA: Liberty City Stories een multiplayer-modus zal bevatten.

Zou zeker wel leuk zijn! :)

Bewerkt: door Scott16
Link to comment
Delen op andere websites

Dit vond ik op Gammo.
  

GTA: Liberty Stories met multiplayer-modus?

In de geruchtenrubriek van de laatste uitgave van Electronic Gaming Monthly staat dat Grand Theft Auto: Liberty City Stories voor de PlayStation Portable (PSP) een multiplayer-modus zal bevatten.

In deze multiplayer-modus zou je samen of tegen anderen kunnen spelen. Officieel heeft Rockstar nog weinig informatie vrijgegeven rond dit spel, het is dus nog niet officieel of GTA: Liberty City Stories een multiplayer-modus zal bevatten.

Zou zeker wel leuk zijn! :)

Vet cool multiplayer kon ook al op pc met mtavc maar met psp is het te vet :D kan niet w88

Link to comment
Delen op andere websites

wel dit is dan de eerste online multiplayer in GTA

Echt online kan je het niet noemen, je moet alsnog linken geloof ik.

Verder was GTA2 ook al officieel online en kan je de andere spelen door middel van Mods.

Wel leuk dat ze dit hebben gedaan, kan je ook samenwerken enzo :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Echt online kan je het niet noemen, je moet alsnog linken geloof ik.

Lijkt me wel dat je online kan. WiFi is draadloos netwerk zeg maar, je kunt het dus verbinden met internet. [ik kreeg WiFi bij mn Motherboard]..

Nadeel lijkt me praten tegen iemand anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto is een game die puur is gericht op SinglePlayer, verder als de co-op mode in SA zal het niet gaan en is ook niet te verwachten. Het past simpelweg niet bij de serie.
Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto is een game die puur is gericht op SinglePlayer, verder als de co-op mode in SA zal het niet gaan en is ook niet te verwachten. Het past simpelweg niet bij de serie.

Je hebt het over San Andreas :lol: , dit is over Liberty City Stories.

Bewerkt: door MClaw
Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto is een game die puur is gericht op SinglePlayer, verder als de co-op mode in SA zal het niet gaan en is ook niet te verwachten. Het past simpelweg niet bij de serie.

Je hebt het over San Andreas :lol: , dit is over Liberty City Stories.

DE GTA SERIE is alleen singleplayer toegankelijk. :lol: ^_^

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Echt online kan je het niet noemen, je moet alsnog linken geloof ik.

Lijkt me wel dat je online kan. WiFi is draadloos netwerk zeg maar, je kunt het dus verbinden met internet. [ik kreeg WiFi bij mn Motherboard]..

Nadeel lijkt me praten tegen iemand anders.

je kunt wel online op de psp ik heb hem namelijk al :D er zit een wireless lan verbinding op waardoor je er inderdaad multiplayer er mee kan spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...