GTA Haas Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Type: Signature, Persoonlijke Foto Stijl: Strak Grootte: Signature: 450x150 - Persoonlijke Foto: 150x150 Afbeelding: Afbeelding 1, Tekst: Call of Duty Modern Warfare: KLIK Rand: 1 Px Zwart Kleuren: Die erbij passen. Render (optioneel): Extra (optioneel): Ik zou het liefst mijn signature door een ervaren Photoshopper laten maken.
Gta Ripper Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 (bewerkt) Extra (optioneel): Ik zou het liefst mijn signature door een professionele Photoshopper laten maken. Ik wil niet zeuren maar bedoel je niet ervaren Photoshopper? Professionele Photoshoppers zijn hier niet op 't forum (Of ik moet 't fout hebben) Maarja, sorry voor het lastig vallen! Zou je een design willen met alleen die tekst of? EDIT: Niet goed gelezen, maar zou je voor het gemak niet even een plaatje willen zoeken? Bewerkt: 3 juli 2009 door Gta Ripper
GTA Haas Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Extra (optioneel): Ik zou het liefst mijn signature door een professionele Photoshopper laten maken. Ik wil niet zeuren maar bedoel je niet ervaren Photoshopper? Professionele Photoshoppers zijn hier niet op 't forum (Of ik moet 't fout hebben) Maarja, sorry voor het lastig vallen! Zou je een design willen met alleen die tekst of? Ik bedoel inderdaad ervaren Photoshopper. Ik wil een mooie signature, zoiets als DjMaddox had.
.Stan Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 (bewerkt) Extra (optioneel): Ik zou het liefst mijn signature door een professionele Photoshopper laten maken. Ik wil niet zeuren maar bedoel je niet ervaren Photoshopper? Professionele Photoshoppers zijn hier niet op 't forum (Of ik moet 't fout hebben) Maarja, sorry voor het lastig vallen! Zou je een design willen met alleen die tekst of? Ik bedoel inderdaad ervaren Photoshopper. Ik wil een mooie signature, zoiets als DjMaddox had. Welke signature van DjMaddox, want hij draagt er meerdere...en 1 daarvan heb ik gemaakt, maar welke ervan bedoel je? EDIT: Ik zie dat je de signature al hebt, maar wat wil je precies in die foto van je? Een hoofd, wapen, letters? Bewerkt: 4 juli 2009 door stanboy96
GTA Haas Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Extra (optioneel): Ik zou het liefst mijn signature door een professionele Photoshopper laten maken. Ik wil niet zeuren maar bedoel je niet ervaren Photoshopper? Professionele Photoshoppers zijn hier niet op 't forum (Of ik moet 't fout hebben) Maarja, sorry voor het lastig vallen! Zou je een design willen met alleen die tekst of? Ik bedoel inderdaad ervaren Photoshopper. Ik wil een mooie signature, zoiets als DjMaddox had. Welke signature van DjMaddox, want hij draagt er meerdere...en 1 daarvan heb ik gemaakt, maar welke ervan bedoel je? EDIT: Ik zie dat je de signature al hebt, maar wat wil je precies in die foto van je? Een hoofd, wapen, letters? Die sig heb ik zelf gemaakt, maar hij is slecht daarom heb ik een aanvraag geplaatst. Ik zal wel een nieuw lijstje maken.
Jon-asses Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Ik heb even wat gemaakt, is wel simpel gehouden maar dat wou je. Hopelijk vind je het wat.
GTA Haas Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Ik heb even wat gemaakt, is wel simpel gehouden maar dat wou je. Hopelijk vind je het wat. Mooi, mooi! Thanks! ^^
Recommended Posts