Jump to content

illigaal?


Mister.GTA

Recommended Posts

hallo allemaal

Ik heb net een nieuwe videokaart gekocht van 60 euro om gta IV te laten draaien

nou start ik hem op en krijg ik een kapote auto en een slecht beeld alsof je dronken bent.

dus ik googlen en daar staat dat hij iligaal is!!

ik heb hem bij de bart smit gekocht!!

wat moet ik nou doen??

ik heb hem gewoon bij bart smit gehaald:(

plies help snel

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wijst er inderdaad op dat je een illegale kopie hebt. Zelf koop ik mijn games nooit bij winkels als de bart smit, ao omdat de medewerkers er daar nog wel eens de codes overschrijven. Ik haal het liever bij een echte gameshop.

Als ik jou was zou ik de game terug brengen naar de winkel, een nieuwe game vragen en de nieuwe game herinstalleren.

BTW voor 60 euro heb je niet echt een goede videokaart, welke heb je gekocht (het zal weinig verschil maken, maar ik ben gewoon nieuwsgierig :clown: )

Link to comment
Delen op andere websites

hallo allemaal

Ik heb net een nieuwe videokaart gekocht van 60 euro om gta IV te laten draaien

nou start ik hem op en krijg ik een kapote auto en een slecht beeld alsof je dronken bent.

dus ik googlen en daar staat dat hij iligaal is!!

ik heb hem bij de bart smit gekocht!!

wat moet ik nou doen??

ik heb hem gewoon bij bart smit gehaald:(

plies help snel

idd, bart smit is een speelgoedwinkel

koop 'm ergens anders

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je hardware is veranderd dien je denk weer opnieuw je licentie te activeren.

Zover ik weet kan je dit doen door in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV op Revoke License te klikken. Hierna weer GTA4 te starten waarna je hem weer kan registreren.

Kortom niks illegaal kopie. In normale winkels koop je gewoon normale exemplaren. Echter doordat GTA4 controlleert of jou versie legaal is aan de hand van je hardware dien je dus bij grote wijzigingen bij veel spellen soms opnieuw de licentieactivering aan te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik heb hem bij InterToys gekocht.

zelfde ook SPEELGOEDWINKEL je kunt beter bij E-plaza halen echte gamestore

Sorry ik dacht dat me broer hem van de intertoys had gehaald, maar het is niet zo. Me broer heeft hem voor mij van MusicStore gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem bij InterToys gekocht.

zelfde ook SPEELGOEDWINKEL je kunt beter bij E-plaza halen echte gamestore

Sorry ik dacht dat me broer hem van de intertoys had gehaald, maar het is niet zo. Me broer heeft hem voor mij van MusicStore gehaald.

Das ongeveer zelfde soort vergelijking dat is een musiek winkel geen game zaak ik blijf me spellen liever echt bij game zaken kopen of ik koop ze zelf in bij groothandel xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem bij InterToys gekocht.

zelfde ook SPEELGOEDWINKEL je kunt beter bij E-plaza halen echte gamestore

Sorry ik dacht dat me broer hem van de intertoys had gehaald, maar het is niet zo. Me broer heeft hem voor mij van MusicStore gehaald.

Das ongeveer zelfde soort vergelijking dat is een musiek winkel geen game zaak ik blijf me spellen liever echt bij game zaken kopen of ik koop ze zelf in bij groothandel xD

Ken je wel is MusicStore dan? Je hoeft niet naar de naam te kijken, dat betekent misschien wel iets met muziek, maar is het niet hooR! Is echt ook wel een gamewinkel, alleen maar spellen voor de pc/ps3/xbox360. Enz nog veel meer. Er zitten geen cd's waar liedjes op zitten, en dat ze die verkopen ofzo.. Is wel een gamewinkel, zit alleen maar game's.

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de domoren die denken dat je bij een speelgoedwinkel geen games moet kopen: BartSmit en E-plaza zijn één en hetzelfde bedrijf. Afgezien van de naam is er slechts één verschil: De E-plaza verkoopt geen speelgoed. En dan nog. De GTA IV die je bij InterToys koopt is net zo goed als die van de E-plaza. Het is echt onzin dat je bij InterToys geen games moet kopen omdat ze er ook speelgoed verkopen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de domoren die denken dat je bij een speelgoedwinkel geen games moet kopen: BartSmit en E-plaza zijn één en hetzelfde bedrijf. Afgezien van de naam is er slechts één verschil: De E-plaza verkoopt geen speelgoed. En dan nog. De GTA IV die je bij InterToys koopt is net zo goed als die van de E-plaza. Het is echt onzin dat je bij InterToys geen games moet kopen omdat ze er ook speelgoed verkopen. :7

zal ik het je nog sterker vertellen:p dit wist ik al want ik werk bij E-plaza xD

en Intertoys hoort er ook bij valt allemaal onder de blokkerholding

dus xenos marskramer intertoys bartsmit eplaza en ga maar door zijn allemaal 1 pot nat xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...