bigG Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 (bewerkt) ik hep een probleem met vice city mod manager: ik weet niet hoe ik mods bij de lijst wil zetten om te instaleren. als ik op download druk krijg ik deze foutmelding weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Bewerkt: 25 mei 2005 door marty Reageren
Eclipse Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Dat doe het bij mij ook niet. Ik heb geen idee waarom. Je zult dus de mods zelf moeten downloaden en moeten installeren moet de VCMM. Reageren
Gino Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 (bewerkt) ik weet al wat het probleem is jullie hebben hem zeker van de gtadownload database ..? dat is dus verkeerd daar staat een oude versie ... die kent al die nieuwe software van de auto's van tegenwoordig natuurlijk niet *Link verwijderd door Eclipse* veel suc6 Bewerkt: 26 mei 2005 door Eclipse Reageren
bigG Geplaatst: 25 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 hep net de niewste(en de enige)gedownt en hij doet het nog steeds nie. ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding Reageren
Gino Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 huh :mellow: dan weet ik het ook niet meer weet je zeker dat je de juiste van die site heb gedownload ??? je kan er namelijk 2 downloaden als ik jou was zou ik de andere nog eens proberen :huh: Reageren
Eclipse Geplaatst: 26 mei 2005 Rapport Geplaatst: 26 mei 2005 Ik zie op die site alleen maar VCM Manager v1.0 en VCM Packager. Recentere versies zijn er dus niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.