CrackerzElite Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Als ik GTA IV wil opstarten, krijg ik een balkje met GTA IV FATALE ERROR: RESC10 Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tveen Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Als ik GTA IV wil opstarten, krijg ik een balkje met GTA IV FATALE ERROR: RESC10Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Je PC terug opstarten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Helpt niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Misschien helpt het als je GTA opnieuw installeert. maar volgens mij was er ook een topic waar alle foutcodes in stonden misschien staat die van jou er ook bij maar dat kan ik even niet vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 In welke sub staat dat topic? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Dit is 'm: Verklarende lijst GTA4 error codes RESC10 - Out of video memory - Please re-boot your system Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Welke videokaart heb je? Hoeveel RAM heeft je videokaart? Het lijkt dat je te weinig Videogeheugen hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Yep, ik ben bang dat je videokaart neit aan de eisen voldoet, je hebt minimaal 256MB nodig en dat voldoet al amper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Nu heb ik het erop maar krijg ik gezeik met een of andere actualisering. Als ik accepteer krijg ik een balkje dat niet beweegt. Schijt. Ik ga Medal of honor Airborne installeren en GTA kan terug naar BOL.com. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 geef nou je specs ipv eigenwijs gaan zitten doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamehater Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Kan mij wel indenken hoor dat hij zo reageert ik heb mij in het begin ook goed kwaad gemaakt om dit spel. Maar inderdaad even je specs. vermelden kan geen kwaad toch? Overigens draait GTA4 nu als een zonnetje op mijn nieuwe pc alles op high 1680x1050 geweldig. En inderdaad je hebt er een knots van een pc voor nodig om dit voor elkaar te krijgen. Overigens erg jammer hoor dat dit zo moet veel mensen kunnen hem niet draaien terwijl ze toch een behoorlijke pc hebben staan stom van Rockstar dat ze dit zo gedaan hebben. Groetjes, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.