Jump to content

Error balkje


CrackerzElite

Recommended Posts

Misschien helpt het als je GTA opnieuw installeert. maar volgens mij was er ook een topic waar alle foutcodes in stonden misschien staat die van jou er ook bij maar dat kan ik even niet vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu heb ik het erop maar krijg ik gezeik met een of andere actualisering. Als ik accepteer krijg ik een balkje dat niet beweegt. Schijt. Ik ga Medal of honor Airborne installeren en GTA kan terug naar BOL.com.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan mij wel indenken hoor dat hij zo reageert ik heb mij in het begin ook goed kwaad gemaakt om dit spel. Maar inderdaad even je specs. vermelden kan geen kwaad toch? Overigens draait GTA4 nu als een zonnetje op mijn nieuwe pc alles op high 1680x1050 geweldig. En inderdaad je hebt er een knots van een pc voor nodig om dit voor elkaar te krijgen. Overigens erg jammer hoor dat dit zo moet veel mensen kunnen hem niet draaien terwijl ze toch een behoorlijke pc hebben staan stom van Rockstar dat ze dit zo gedaan hebben.

Groetjes,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...