thezodiac Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Hallo allemaal. Ik heb een legaal exemplaar van GTA IV, sinds de laatste patch wiebelt mijn beeld na een paar minuten spelen. het maakt niet uit of ik offline of multiplayer speel. Dit is toch een beveiliging tegen illegale exemplaren? Ik snap er niets van ik bezit een legaal exemplaar, heb nooit problemen gehad en sinds de laatste patch doet het beeld heeel raar. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Hallo allemaal.Ik heb een legaal exemplaar van GTA IV, sinds de laatste patch wiebelt mijn beeld na een paar minuten spelen. het maakt niet uit of ik offline of multiplayer speel. Dit is toch een beveiliging tegen illegale exemplaren? Ik snap er niets van ik bezit een legaal exemplaar, heb nooit problemen gehad en sinds de laatste patch doet het beeld heeel raar. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? gta4 uninstal en opnieuw instaleren je save games blijven behouden tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Het lijkt wel of alle illegale downloaders van GTA IV nergens last van hebben en de legale kopers veel last van die beveiliging Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thezodiac Geplaatst: 4 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Gister had ik het voor hte eerst (direct na de patch) maar vandaag heeft hij nergens last van. Dit is echt raar. Het enige stukje legale software op de PC denkt dat hij illegaal is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Je moet gta4 via launchgta4.exe starten, dat is de beveiliging, als je deze eerst start zal het neit gebeuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sello Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 Hallo allemaal.Ik heb een legaal exemplaar van GTA IV, sinds de laatste patch wiebelt mijn beeld na een paar minuten spelen. het maakt niet uit of ik offline of multiplayer speel. Dit is toch een beveiliging tegen illegale exemplaren? Ik snap er niets van ik bezit een legaal exemplaar, heb nooit problemen gehad en sinds de laatste patch doet het beeld heeel raar. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? ik heb prezies de zelfde probleem ik heb het opnieuw geinstaleer maar doet weer het zelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2009 kijk eens 1 post boven je, daar staat het geweldige antwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thezodiac Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 Je moet gta4 via launchgta4.exe starten, dat is de beveiliging, als je deze eerst start zal het neit gebeuren Ik start IV altijd via de snelkoppeling die na de installatie op het bureaublad verscheen, nooit problemen gehad. Nu, met dezelfde koppeling wel af en toe..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 dus meot je hem via launchgta4.exe starten, dan gebeurt het nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.