Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mijn favo leden mijn LG doet raar de camera zoomt niet meer in en vele mp3 bestanden doen het niet. Laatst kon ik niet meer bellen met dat ding.

edit: Ik heb nu echt hulpnoding de toetsen blokkeren niet meer als ik hem dichtschuif :(

De Box $claud$ 8)

>>> Door Flitskikker: Verplaatst naar Luxuries. <<<

• 2 weken later...
Geplaatst:
Misschien helpt het alle instellingen te resetten ?

wil niet er zit een code op die ik niet heb

Geplaatst:
Misschien helpt het alle instellingen te resetten ?

wil niet er zit een code op die ik niet heb

Staat er ook wat voor code? Pin? Meestal bestaat deze uit 4 cijfers, wat al vanaf het begin zo is ingesteld bij de aankoop van je mobiel. In die zin is het ''0000'' 4x nul dus. Of je moet deze zelf ooit gewijzigd hebben.

Geplaatst:

Als het goed is, is het niet je pincode. Maar die ergens achteraan in het boekje staat, anders bel je toch even met LG?

Geplaatst:
Staat er ook wat voor code? Pin? Meestal bestaat deze uit 4 cijfers, wat al vanaf het begin zo is ingesteld bij de aankoop van je mobiel. In die zin is het ''0000'' 4x nul dus. Of je moet deze zelf ooit gewijzigd hebben.

Ik weet niet hoe het bij de andere providers zit, maar bij t-mobile is het nooit zo'n code (meer).

Geplaatst: (bewerkt)
Ik weet niet hoe het bij de andere providers zit, maar bij t-mobile is het nooit zo'n code (meer).

Wat betreft telefoon resetten heb ik ook nog nooit een code in hoeven vullen. Maar toen ik mijn mobiel net kocht en je zet hem aan moet je altijd 4x nul als pin in toetsen, mits je deze zelf wijzigt of uitzet (als dat is wat je bedoeld). Dat is toch met alle telefoon zo? Ik heb dat namelijk bij mijn beide telefoons een Samsung van T-mobile en een Sony Ericsson van Hi..

Bewerkt: door .NightFlower
Geplaatst:

Bij de 2 t-mobile telefoons die wij hebben is dat anders, wij hebben een ''echte'' code. Dus zonder te wijzigen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...