.Senne Geplaatst: 13 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2009 Als je een niet zo heel goede pc hebt en de auto's zijn van te hoge kwaliteit, dan kan het je spel minder snel doen lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
opperdoes Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Hoe kun je die autos openen in het spel?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 15 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2009 Je kan je auto spawnen met een car spawner/trainer of zoeken in het verkeer. Je hoeft niks speciaals te doen om de mod te activeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sveni0 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 kun je ook de snelheid van een auto veranderen? (zonder speedup knop ) Ik heb namelijk een Audi R8 in plaats van een Admiral. En dan ga je nu niet zo heel snel mee XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Dan moet je de handling veranderen, hierover is ook een tutorial (zie tutorial subforum of Google). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sveni0 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Dan moet je de handling veranderen, hierover is ook een tutorial (zie tutorial subforum of Google). Gevonden : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...amp;hl=handling Dan heb ik nog een vraag. Ik heb hier naar ook al weer gezocht maar kon er ook niets over vinden... Misschien weten jullie of dat je ook de naam kan veranderen, Dat er dan geen Admiral staat maar Audi R8.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Ja, je moet hier de San Andreas GXT Editor voor downloaden en de .gxt openen hiermee, dan de naam zoeken van de auto en veranderen. Dit werkt ook voor IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sveni0 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Misschien nog een stomme vraag maar waar staat die .gfx ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 De .gxt bestanden staan in GTA IV\common\text Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sveni0 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 De .gxt bestanden staan in GTA IV\common\text Thanks again... Maar dan vind ik allemaal zinnen van mensen en wat ze zeggen... Waar staan de auto's :S Hier heb ik gezocht: GTA IV\common\text en dan american.gxt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 Je hebt verschillende tabellen. Je moet het goed doorkijken. Je hebt ook een functie dat je naar de value's kan zoeken, dan zoek je naar de auto die je een andere naam wil geven, pas je die aan en sla je 'm op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maglev Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2009 Nice tut! Alleen.. ik heb een probleempje Als ik op rebuild druk krijg ik dit: Ik gebruikt de Ford GT bij downloads Ik drukt erna eigenwijs wel op save maar daarmee zaten er helemaal geen voertuigen meer in het spel. Ik gebruik Vista en... ja, iemand die mij kan helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sveni0 Geplaatst: 26 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2009 Je moet ook het programma sluiten en waarschijnlijk heeft die .img file een kenmerk alleen lezen, dus dat moet je ook even aanpassen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 zou het ook werken als je een mod download. vb: En ipv dat die 2 files dan sultanrs noemen ofzo, en je veranderd dat dan gwn naar nissan. (nissan auto) Kan je dat dan in de vehicles.img er gewoon bijzetten? Ingame gaat die wagen dan natuurlijk niet voorkomen maar kan je die dan wel laten spawnen door een car spawner? Zodat jij alleen in dat spel met die wagen rijd en de rest niet. Of is dit nog niet mogelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2009 goede tut senneken,door jou tut kan ik nu autoos in het spel zetten KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.