Jump to content

[TUT|GTA IV] Auto-models installeren

.Senne

Recommended Posts

• Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Senne

20

• Beagle

9

• MidnightMayhem

9

• guarnere

6

• 2 weken later...
  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...

Ey ik heb de volgende error:

Your GTAIV.exe seems to be modified or is a newer version than this tool supports. If it is a newer version please check for an update of SparkIV. SparkIV can not run without a supported GTAIV.exe File.

Moet ik GTAIV patche?(ik heb die gedownload in het 1e topic) (die SparkIV)

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • 1 maand later...

TY voor tut :)

ben nu aan het testen met een copcar...

De mods voor gta 4 zijn ijgenlijk een reden waarvoor ik een hele nieuwe pc heb gekocht.

Dus ik zal wel zien of het de moeite waard is en of het wel werkt op mij pc

(vast wel)

Delen op andere websites

• 3 maanden later...

Ik heb nu 2 bestanden vervangen in GTA IV -> pc -> audio -> Sfx -> resident.rpf om een Snow mod te installeren in GTA:IV. Ik doe precies wat er in deze tutorial staat, alleen ik kan niet rebuilden. Het 'rebuild' icoontje is niet klikbaar om 1 of andere reden. Weet iemand misschien waardoor dit probleem wordt veroorzaakt?

EDIT: Laat maar, hoeft kennelijk niet bij SparkIV 0.6.6

Bewerkt: door Flying Dutchman
Delen op andere websites

Ik heb nu 2 bestanden vervangen in GTA IV -> pc -> audio -> Sfx -> resident.rpf om een Snow mod te installeren in GTA:IV. Ik doe precies wat er in deze tutorial staat, alleen ik kan niet rebuilden. Het 'rebuild' icoontje is niet klikbaar om 1 of andere reden. Weet iemand misschien waardoor dit probleem wordt veroorzaakt?

Misschien is het bij geluid gewoon niet nodig, en werkt de mod perfect zonder rebuilden.

werkt het ook zo op openIV?

gr timvl1

OpenIV ziet er net iets anders uit maar het systeem is vrijwel hetzelfde, dus je zou er ook wel aan uit moeten kunnen.

Delen op andere websites

Dit klinkt mischien wat dom maar is deze tutorial ook te gebruiken voor de Episodes?

Want ik heb zonet een VW Scirocco mod gezien en die wil ik heel graag in mijn spel zetten, maar het lukt me maar niet om IV te installeren.

Dus werkt het ook voor TBoGT?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...