bleufire Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 Ik heb een vraag: Ik heb alle stappen gevolgd, en het is gelukt. Alleen nu start ik GTA Iv op, en zijn er helemaal GEEN auto's meer in het spel. Hoe kan dit? En hoe kan ik dit oplossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2010 Je hebt hoogstwaarschijnlijk SparkIV laten opstaan terwijl je IV startte. Herinstalleer GTA IV of importeer een backup van vehicles.img en begin opnieuw, maar zorg dat je SparkIV afsluit als je je mods wil testen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chakotay02 Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2010 Hey, er is een auto in GTA IV waarvan ik graag zijn spoiler van wil verwijderen en de motorkap recht maken (zit nu een fender op). Iemand enig idee hoe dit moet? Als het zoiezo al mogelijk is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2010 > http://www.gtaforum.nl/topic/101892-tutiv-zelf-autos-converteren-naar-gta-iv/ Misschien kan je uit die tut nog wat halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA... Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 Wow! Ik wist niet dat het zo snel ging ! P.S = Wijzig dat filmpje van je door deze code: [url=http://www.youtube.com/v/r0NYvbIp8q4&hl=nl&fs=1]Klik hier voor het filmpje[/url] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Ey ik heb de volgende error: Your GTAIV.exe seems to be modified or is a newer version than this tool supports. If it is a newer version please check for an update of SparkIV. SparkIV can not run without a supported GTAIV.exe File. Moet ik GTAIV patche?(ik heb die gedownload in het 1e topic) (die SparkIV) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 http://gtaivtools.googlecode.com/files/SparkIV%200.6.8.zip GTA IV Versie 1.0.7.0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Bedankt hij werkt; ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 24 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2010 heb eindelijk gta 4 maar is magic patch ook niet nodig om de files moddable te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2010 Als je patcht naar laatste versie van GTA IV kan je gewoon alles modden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2010 TY voor tut ben nu aan het testen met een copcar... De mods voor gta 4 zijn ijgenlijk een reden waarvoor ik een hele nieuwe pc heb gekocht. Dus ik zal wel zien of het de moeite waard is en of het wel werkt op mij pc (vast wel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2011 (bewerkt) Ik heb nu 2 bestanden vervangen in GTA IV -> pc -> audio -> Sfx -> resident.rpf om een Snow mod te installeren in GTA:IV. Ik doe precies wat er in deze tutorial staat, alleen ik kan niet rebuilden. Het 'rebuild' icoontje is niet klikbaar om 1 of andere reden. Weet iemand misschien waardoor dit probleem wordt veroorzaakt? EDIT: Laat maar, hoeft kennelijk niet bij SparkIV 0.6.6 Bewerkt: 7 januari 2011 door Flying Dutchman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timvl1 Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2011 werkt het ook zo op openIV? gr timvl1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 6 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2011 Ik heb nu 2 bestanden vervangen in GTA IV -> pc -> audio -> Sfx -> resident.rpf om een Snow mod te installeren in GTA:IV. Ik doe precies wat er in deze tutorial staat, alleen ik kan niet rebuilden. Het 'rebuild' icoontje is niet klikbaar om 1 of andere reden. Weet iemand misschien waardoor dit probleem wordt veroorzaakt? Misschien is het bij geluid gewoon niet nodig, en werkt de mod perfect zonder rebuilden. werkt het ook zo op openIV? gr timvl1 OpenIV ziet er net iets anders uit maar het systeem is vrijwel hetzelfde, dus je zou er ook wel aan uit moeten kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2011 Dit klinkt mischien wat dom maar is deze tutorial ook te gebruiken voor de Episodes? Want ik heb zonet een VW Scirocco mod gezien en die wil ik heel graag in mijn spel zetten, maar het lukt me maar niet om IV te installeren. Dus werkt het ook voor TBoGT? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.