Jump to content

[TUT|GTA IV] Auto-models installeren


.Senne

Recommended Posts

Nou bij mij lukt het me steeds niet om te modden. Ik gebruik de sparkIV voor 1.0.7.0 en ik volg alle stappen en niets werkt.

- open spark iv

- neem de wft,wdt files van de gedownde mod

- ik importeer ze naar vehicles

- ik klik op rebuild

-save

Wil gtaiv spelen komt er steeds een error of blijft me spel hangen nog voor i kkan spelen :s

Help plz

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Senne

    20

  • Beagle

    9

  • MidnightMayhem

    9

  • guarnere

    6

  • 4 maanden later...

hallo ik heb een probleempje wij doen wat jullie doen maar gta iv loopt vast en valt uit fataale error het is de originele cd.

ieder keer moed ik hem opnieuw installeren en dan doet hij het goed maar als ik mods wil installeren zoals jullie dan loopt hij vast.

wie kan mij hier bij helpen?

groetjes bryan vullers

Bewerkt: door bryanvullers
Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik heb een probleempje wij doen wat jullie doen maar gta iv loopt vast en valt uit fataale error het is de originele cd.

ieder keer moed ik hem opnieuw installeren en dan doet hij het goed maar als ik mods wil installeren zoals jullie dan loopt hij vast.

wie kan mij hier bij helpen?

groetjes bryan vullers

Wat voor error krijg je??

Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik heb een probleempje wij doen wat jullie doen maar gta iv loopt vast en valt uit fataale error het is de originele cd.

ieder keer moed ik hem opnieuw installeren en dan doet hij het goed maar als ik mods wil installeren zoals jullie dan loopt hij vast.

wie kan mij hier bij helpen?

groetjes bryan vullers

Wat voor error krijg je??

weet ik niet maar ik word al geholpen.

groetjes bryan vullers

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 1 maand later...

Beste GTAGAMES.NL,

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik vorige week gta iv voor de pc gekocht, via filmpjes van youtube kwam ik erachter dat je hedendaagse auto kan installeren in de game. Ik heb de handleiding van pagina 1 helemaal gedaan...maar toen ik het spel starte kreeg een error melding...

Wat ik gedaan heb is: ik heb eerst via gta-mods.com allemaal auto gedownload (allemaal mapjes gemaakt van de merken en modellen van de autos). Laten we zeggen dat ik 40 auto’s heb gedownload, ik heb ze allemaal een naam gegeven die ik in spark iv zag (van a tot z). Bijvoorbeeld voor de Audi A3 gaf ik de naam burrito en de vw polo gaf ik de burrito2 enzovoort.... Toen ik het spel startte deed hij het gewoon maar na een minuut rijden kreeg ik een error en viel het spel uit. Er gebeurde ook andere rare dingen, in het begin van het spel moet ik Roman naar wegbrengen ipv daarvan stapte ik uit en liep naar een BMW X5 die ik gedownload had. ik stapte in en wilde rijden maar de auto kantelde gelijk, dat gebeurde evenlater ook met een andere auto vw transporter (daarna kwam weer de error melding). wat ik niet snap ik dat ik wel de auto kan zien, alleen rijden ze niet goed….en loop het spel telkens vast. Ik hoop echt dat iemand kan helpen. Ik heb er uren over gedaan om alle auto’s te downloaden en in mapjes stoppen..

Ik heb SPARK IV gedownload vanuit de eerste pagina.

Van de GTA IV PATCHEN heb ik alleen de tweede gedownload ( dit omdat me logitech controller het niet deed zonder de 2e patch).

Of moet ik alle 7 PATCHEN downloaden om de automods te laten werken?????

Me laaste vraag is eigenlijk: Als ik een auto mod download en het mapje open dan heeft de aanbieder van de download de bestanden al een naam gegeven bijvoorbeeld “blista.wtd”, ik heb bijvoorbeeld al een auto op de naam gezet kan ik die auto met de blista zomaar een andere juiste naam geven?????? of moet ik de gedownloade auto echt gebruiken als blista???? Ik vraag dit omdat ik voor de supergt vervangen hebt met een volkswagen golf alleen de geluid is van die super gt en de beweeg anders..

Met vriendelijke groet,

Noah

Alsvast bedankt voor de gene die moeite neemt op mij te helpen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...