mistery Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 wat betekent 4X2,33Ghz met een computer.. Betekend dat dat er vier processoren in de computer zitten op heeft hij gwn 9GHZ? of gwn 2,33 Ghz. Ik weet bijna alles van computers maar dit weet ik niet. ook op internet is niets te vinden. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Dat betekent dat hij 4 dingen tegelijk kan uitvoeren op 2,33Ghz. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Dan heb je gewoon met een quadcore processor te maken. 4 parallelle processoren in feite, die ieder een kloksnelheid hebben van 2,33Ghz. Reageren
ArticLight Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Ik vind het erg knap dat je dan durft te zeggen dat je bijna alles van computers weet. Reageren
Amigo48 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Marty weet veel van computers hoor Also mooie casemod artic Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Wat het in feite betekend is dat je een Quad Core processor hebt met dus 4 core's. Deze 4 core's werken op allemaal op een frequentie van 2.33 Ghz. Heeft niets met vermenigvuldigen te maken en dan op 9 Ghz uitkomen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 WAHAHAHAHAHAHA, je weet alles van computers en nog niet eens dat je de kloksnelheid van je processor niet bij elkaar mag tellen als je een dual core hebt..? Ik betwijfel of je zelfs het verschil tussen threads en cores.... Reageren
ikt Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 WAHAHAHAHAHAHA, je weet alles van computers en nog niet eens dat je de kloksnelheid van je processor niet bij elkaar mag tellen als je een dual core hebt..? Ik betwijfel of je zelfs het verschil tussen threads en cores.... Threads zijn draden. Toch? Een Core i7 920 heeft dan dus 2*4*2.66=21.33GHz. WOW. (Nee, Threads zijn voorlopers van dual-core, maar het resultaat is ongeveer hetzelfde, maar dan iets minder, maar de kracht wordt er wel beter door als de applicatie multithread ondersteunt.) Reageren
mistery Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ja bedank voor de info deze topic is gesloten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.