GwnHugo Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 De Yamaha RGX A2 is vet :afbeelding Zal wel duur zijn. Inderdaad! Maar hij is niet zo duur hoor. Iets meer dan 400 euro. Voor een gitaar die zo cool is valt dat best mee. hugotje112 Weet je eigenlijk waar ik een starterspakket kan kopen voor niet superveel geld, liefst met een versterker erbij. En andere accessoires. In het schema kan je zien welke gitaar geschikt voor je is. Wat is daar bij jou uitgekomen? hugotje112 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 juli 2009 Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 Een elektrische gitaar waar je een beetje dit soort geluid uit kan halen : Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2009 (bewerkt) Een elektrische gitaar waar je een beetje dit soort geluid uit kan halen : Ibanez voor jou! klik Het is een duitse site, maar het gaat vooral om de gitaar die je ziet. Niet om de rest. Deze gitaar is goed voor een beginner. Ibanez is een prima merk. hugotje112 Bewerkt: 7 juli 2009 door Hugotje112 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik zit te denken, mijn oog is gevallen op deze gitaar. Moet ik voor die gaan, of moet ik verder zoeken. Ze mogen niet duur zijn van mijn vader. En is gitaarles een must? Of kan dat ook online. Reageren
Sjoelie Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Gitaarles hoeft in principe niet, ik speel nu 1 maand en kan al redelijk wat spelen. Gitaar is geloof ik wel goed, is Ibanez over het algemeen wel Reageren
Forumrunner Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Gitaarles hoeft in principe niet, ik speel nu 1 maand en kan al redelijk wat spelen. Gitaar is geloof ik wel goed, is Ibanez over het algemeen wel Maar mis je iets als je geen gitaarles neemt, of kun je dat allemaal zelf wel leren (of online etc.). Reageren
GwnHugo Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik zit te denken, mijn oog is gevallen op deze gitaar. Moet ik voor die gaan, of moet ik verder zoeken. Ze mogen niet duur zijn van mijn vader. En is gitaarles een must? Of kan dat ook online. Mooie gitaar! Ga hem alleen eerst even proberen wil je? O ja: Als je een goede goedkope versterker wilt moet je de roland cube 15x kopen. Prima versterker die je al voor 100 euro kan krijgen. hugotje112 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Gitaarles hoeft in principe niet, ik speel nu 1 maand en kan al redelijk wat spelen. Gitaar is geloof ik wel goed, is Ibanez over het algemeen wel Maar mis je iets als je geen gitaarles neemt, of kun je dat allemaal zelf wel leren (of online etc.). Reageren
GwnHugo Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) Door deze post begrijp ik wel dat ik mijn guide aan moet passen. Ik ga me nu vooral richten op tabs de achtergrond en het gedeelte voor de gitaarles, want je hebt eigenlijk wel een echte gitaarleraar nodig. Deze kan je namelijk dingen makkelijker uitleggen, je kan dingen veel beter zien en hij kan aanvoelen van wat soort muziek je houdt etc. sorry voor de grote fout, hugotje112 Bewerkt: 8 juli 2009 door Hugotje112 Reageren
GwnHugo Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Wat is de grote fout dan? Nou dat ik die lessen over akkoorden en noten helemaal niet had hoeven maken omdat je dat bij een echte gitaarleraar beter kan leren Reageren
Sjoelie Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Gitaarles is echt niet noodzakelijk. Als je nu een gitaar neemt kan je kijken hoe et je gaat zonder les en anders kan je volgend schooljaar gewoon instappen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.