Jump to content

Ongeladen map

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik heb gisteren GTA Vice City geinstalleerd, alleen als ik op het 2e eiland kom blijft de map ongeladen (check bijlage) Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?? Bij voorbaat dank

PS Spel is legaal, ik gebruik geen mods (afgezien van de VCS HUD maar die uit doen heeft ook geen zin) en opnieuw installeren helpt niet :-( Spel disks ook niet beschadigd.

gtavc2009070413180604.gif

Geplaatst: (bewerkt)

Raar, volgens mij word de map wel geladen maar de dummy van dat deel van de map word niet geunload.

Geen idee hoe je dit probleem oplost. maar je kan wel met bijvoorbeeld Moo Mapper de dummy van het 2e eiland er uit gooien zodat hij niet meer word gebruikt door de game. maar de map word er niet mooier van.

later,

Bewerkt: door 1q1a1z
Geplaatst:

Wauw! Dit heb ik nog nooit gezien? Kun je er ook tegenaan lopen? Tegen de Ghost Tower? Is hij solid? Bestaat in jou map het Memorial Stadion wel?

Geplaatst:

Probeer de draw distance in het opties->display menu eens wat hoger of op het hoogst te zetten. Misschien helpt dat wel.

En als je met dezelfde disks het spel op een andere PC ga gebruiken? Krijg je dan hetzelfde effect of doet die alleen zo raar op jouw PC?

Het feit dat je die VCS HUD heb geeft aan dat je mods heb gebruikt, en dat kan altijd dingen met zich meebrengen als deze, dus opnieuw installeren in het originele zou dus wel kunnen helpen.

Bewerkt: door Baffie
PS Spel is legaal, ik gebruik geen mods (afgezien van de VCS HUD maar die uit doen heeft ook geen zin) en opnieuw installeren helpt niet :-( Spel disks ook niet beschadigd.
Het feit dat je die VCS HUD heb geeft aan dat je mods heb gebruikt, en dat kan altijd dingen met zich meebrengen als deze, dus opnieuw installeren in het originele zou dus wel kunnen helpen.

Dat probeerde die al.

OT: Ik heb dit eigenlijk nog nooit meegemaakt, probeer je CD anders eens proper te maken of misschien moet een van ons een bestandje opsturen die dat eiland laad? (ik weet niet welk bestandje dat is maar ja).

Bewerkt: door vice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...