demon1992 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 hey ik heb sinds kort een samsung C3050 en wil het geluid harder zetten ik heb al wat codes geprobeert maar die doen het niet kan iemand my een code geven die het wel doet???? bij elke code die ik heb geprobeert zegt tie de netwerk verbinding word verbroken:( duss als iemand dat wilt geven graag :tu: Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 (bewerkt) Klik Als het goed is werken die codes op alle Samsung mobieltjes, dus niet alleen de U700 zoals in dat topic besproken maar ook jouw mobieltje En welkom op het forum Bewerkt: 4 juli 2009 door MartyCeha Reageren
Bayside Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Wie kan mij de code geven voor een Sony Ericcson K320i, de code dat ie harder kan. Ik weet niet of er nog meer codes zijn, zo ja, post ze dan a.u.b. even :$ Oh, en is dat slecht voor je mobiel? En hou moet je ze intoetsen? Gewoon waar je telefoonnummers intypt? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 (bewerkt) Ik weet niet of Sony Ericsson ook van dit soort codes hanteert... Maar als je hem te hard zet kunnen de speakertjes worden opgeblazen en dan klinkt ie nog zachter. En ja dan moet je ze gewoon intoetsen alsof je een telefoonnummer draait ^^ Met google wat links gevonden: Klik In dit topic van een ander forum heb ik dit opgemaakt: Je moet dit intypen om in het serice menu te komen: >> * << << * << * Inclusief de sterretjes! De pijltjes betekenen de pijltjestoetsen. Succes Bewerkt: 5 juli 2009 door MartyCeha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.