r.deroos Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 maar als je daar nu eens niet naar kijkt, zoals hij.... dommer kan je niet zij n bij het kopen van een nieuw spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 Dat kan dus niet als je een spel koopt bij BOL.com. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 He, wat is dat nou? Klik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 Ok ok, ik weet het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PlonsDeKikker Geplaatst: 5 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2009 Ik was vroeger ook zo,gewoon het spel kopen zonder enigzins naar de specs te kijken. En dan werd ik altijd zwaar pissed als hij het niet deed,toen was ik 8 jaar ofzo. Maar dit is echt typisch. Lol. FAIL! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.