Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik had laatst de scarytown cleo mod en de bigfoot mod gedownload, maar toen ik het wilden spelen, werkte gta:sa exe (de cleo exe) niet meer. Ik weet zeker dat ik alles totaal heb verwijderd wat met een van de twee mods te maken had, maar hij blijft die fout geven. Tevens heb ik nog een cleo exe gedownload, maar tevergeefs.

Help mij a.u.b om wee GTA:SA te spelen!

Geplaatst:

Backup je GTA_SA.EXE eens, evenals VorbisFile.dll en VorbisHooked.dll. (Het komt erop neer, dat je alle bestandjes die je voor de CLEO hebt moest veranderen, het origineel weer terug moet plaatsen) Probeer San Andreas dan nog eens te spelen. Als het dan nog niet werkt ligt het probleem ergens anders. Neem als voorbeeld GTA_SA.SET. Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files > Delete GTA_SA.SET.

Werkt het wel, installeer CLEO dan nogmaals.

Indien het nog steeds niet werkt na het herinstalleren van CLEO, zou het probleem moeilijk vast te leggen zijn. Dan moet ik toch iets zeggen wat ik niet graag zeg: Herinstalleer San Andreas.

Geplaatst: (bewerkt)
Backup je GTA_SA.EXE eens, evenals VorbisFile.dll en VorbisHooked.dll. (Het komt erop neer, dat je alle bestandjes die je voor de CLEO hebt moest veranderen, het origineel weer terug moet plaatsen) Probeer San Andreas dan nog eens te spelen. Als het dan nog niet werkt ligt het probleem ergens anders. Neem als voorbeeld GTA_SA.SET. Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files > Delete GTA_SA.SET.

Werkt het wel, installeer CLEO dan nogmaals.

Indien het nog steeds niet werkt na het herinstalleren van CLEO, zou het probleem moeilijk vast te leggen zijn. Dan moet ik toch iets zeggen wat ik niet graag zeg: Herinstalleer San Andreas.

Ik heb alle geïnstalleerde bestanden van die twee CLEO mods verwijdert, evenals de .txd en .dff bestanden in GTA3.IMG. Dus dan snap ik niet waarom ik de bestanden opnieuw erin moet zetten. Het is toch niet zo dat elke CLEO mod je andere CLEO mod aanpast?

Hoe moet ik precies die bestanden er uitzetten en opnieuw inzetten?

Het probleem is opgelost. Toen ik voor het eerst de Cleo .exe (zo noem ik het maar even) downloadde, had ik het per ongeluk de Cleo .exe 2 keer gedownload, één in de hoofdmap van GTA:SA, en één in de map ''Documenten''.

Op de een of andere manier hebben die twee Cleo mods mijn Cleo .exe vernielt. Toen deed GTA:SA het niet meer. Ik heb dus alles verwijdert wat met die mods te maken zou kunnen hebben, en toen kwam ik erachter dat ik toen per ongeluk die Cleo .exe tweemaal had gedownload, dus heb ik ze snel verwisselt, en toen deed alles het weer!

Maar kan iemand mij even uitleggen hoe dat kan komen dat één van de twee mods mijn Cleo .exe vernieldde?

Mvg,

FireFighter

Bewerkt: door FireFighter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...