Jump to content

Kan mijn computer dit aan?


Martinus-GTA

Recommended Posts

Kan mijn computer San Andreas aan (Als je het weet ook de Sims 2) mijn computer heeft dit:

HP Pavilion dv7-1060el Core 2 Duo T9400 (2.53GHz), NVIDIA GeForce 9200M GT Up to 1535 MB (256 MB dedicated), 4 GB Ram DDR2, 500GB (2x250GB) HDD, DVDRW DL LS, WIFI, Webcam, Remote, Bluetooth, Finger Print, 17" WXGA+ BV, Vista H Premium | Renew - Laptop complet reconditionat de HP

Alsvast bedankt groetjes,martin. :cya:

Bewerkt: door Martinus-GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Tot zover ik weet is dat the Sims 2 volgens mij wel zeker werkt op jouw laptop! Ik heb de systeemeisen bekeken en het zou gewoon moeten werken. Maar mag ik je aanraden om de resolutie van het spel niet te hoog te zetten? Dat voorkomt traagheid! Dit probleem had mijn zus namelijk ook. Computer werd zeer traag.

Link to comment
Delen op andere websites

Met die specs kun je SA zeker op high aan hoor :7 Niet dat het zo'n über PC is, maar de resolutie kun je makkelijk op het hoogste zetten.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

hi,

ik ben dus heel impressed over GTA SA. De mogelijkheden zijn enorm, net als de speelwereld. daarom ga ik, na mijn aankoop van GTA IV, GTA SA kopen voor PC.

Ik vraag me alleen af of GTA SA op high settings smooth zal draaien. zeg nu niet 'idioot' ofzo, ik wil het gewoon met zekerheid weten.

mijn systeem is :

Acer Aspire 7735ZG Laptop

Windows Vista Home Premium

Intel Pentium Dual-Core 2.0Ghz

Ati Radeon HD 4570 Graphics 512 mb

dankjewel alvast

:dans: :dans: :dans:

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...