Nissan Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Heey, sinds vanochtend zou ik virussen doorsturen als ik offline ben, door middel van links. Normaal krijg je dit virus alleen als iemand anders het stuurt en je er dan op klikt. Maar ik heb helemaal nergens opgeklikt en heb het virus toch :S?? Anyway, hoe verwijder je dat kutvirus? CG Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Je zei toch dat het je broertje was? Vraag het aan hem. En je kan natuurlijk even gaan -scannen-. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Als het alleen gebeurt als je offline bent heeft het virus dus je wachtwoord. Simpelweg je wachtwoord veranderen zou dus de oplossing kunnen zijn. Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Als het alleen gebeurt als je offline bent heeft het virus dus je wachtwoord. Simpelweg je wachtwoord veranderen zou dus de oplossing kunnen zijn. zulke virussen wroden doorgestuurt als je offline gaat, dus net voordat je offline bent krijgt iedereen zo'n link. Scan idd eens goed, zulke virusjes kunnen meestal weinig kwaad maar scan toch maar eens goed(Dus geen AVG maar hardcore Malwarebytes of spybot search and destroy draaien), mocht dit neit helpen zou je een hijack this logje kunnen maken en deze op nucia of dergelijke plaatsen, hier word je precies vertelt wat je meot doen en word je goed geholpen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Bij mijn zusje was het anders wel weg nadat het wachtwoord was veranderd. Ik zou het gewoon proberen, baat het niet dan schaadt het niet. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 MSN opnieuw installeren, dat werkt heb ik gehoord. Reageren
pimios Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 msn verwijderen. Virus scanner laten scannen en dan msn weer instaleren Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 juli 2009 Rapport Geplaatst: 4 juli 2009 Bij mijn zusje was het anders wel weg nadat het wachtwoord was veranderd. Ik zou het gewoon proberen, baat het niet dan schaadt het niet. idd, ik heb er zelf nou nog nooit 1tje gehad, maar naar wat ik weet word het zo gedaan. maar het is idd te proberen. Reageren
Nissan Geplaatst: 5 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2009 Ik zal dat wachtwoord eens proberen, edit deze post later wel . Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 juli 2009 Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Een kennis van mij had eens last van zo'n virus, waarbij links naar foto's werden verstuurd. Daarvoor heb ik deze stappen opgesteld. Deze zou je ook kunnen proberen, al weet ik natuurlijk niet 100% zeker of het ook bij jou werkt. Mvg, Flitskikker Reageren
Nissan Geplaatst: 6 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2009 Ik heb mijn wachtwoord aangepast, en heb er nu geen last meer van. Dank jullie allemaal voor jullie oplossingen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.